Foutmelding stack overflow

Status
Niet open voor verdere reacties.

wab62

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2003
Sinds kort krijg ik op bepaalde sites een foutmelding van Internet explorer (6 + updates) de boodschap luidt
Stack overflow at line 33. Wie weet wat dat inhoud?
Ik moet twee keer het ok wegdrukken, daarna geeft hij de eventuele afbeelding, als ik een ander selekteer krijg ik weer de foutmelding.
Ook zijn er websites zonder problemen.
Wie is de wizard??

Gebruik je toevallig een popupblokker? En bezoek je sites van bijvoorbeeld Lycos? Zet dan de popupblokker eens uit en probeer het dan nog eens.

Tweede optie is de foutrapportering van Internet Explorer uit zetten (Extra > Internetopties > Geavanceerd: En hier onder surfen: "Foutopsporing in scripts" uitvinken.)

Re reply

Beste Smartguy,
Dank voor je helppoging maar het blijft de fout weergeven ik heb de foutmelding uitgezet, weet je nog iets anders?

Dit is idd wat verwarrend, maar je moet Foutopsporing in scripts uitschakelen" AANvinken en "Melding van elke scriptfout weergeven" UITvinken.

Als dat niet helpt, heeft MS mogelijk een oplossing; het zou te maken hebben met je geheugen of zo, lees maar even door. (Dit is voor mij abacadabra, maar lijkt vrij eenvoudig uit te voeren en evt. weer terug te draaien):

Stack Overflow Can Cause Windows to Hang

Re Nanette

Helaas, het heeft niet geholpen, en ja ik weet dat het met geheugen te maken heeft Stack maar wat behoort er op line 33 te staan en met welke editor kan ik dat controleren?
In ieder geval dank voor het mee denken.

Re Stack overflow

Iedereen bedankt voor hun input, foutje blijkt achteraf van mijn firewall te komen.
Ik weet nu dat het geen kwaad kan, maar ik blijf wel geinteresseerd naar het hoe en waarmee ik de lijnen kan controleren.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan