Foutmelding Swish

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lerosa

Meubilair
Lid geworden
23 jul 2001
Hallo, ik probeer hyperlinks te maken in Swish, maar ik krijg tijdens het afspelen van de movie een foutmelding die als volgt luidt:

Method 'getURL' doesn't have the correct number of values between the () in statement

Weet iemand wat ik fout doe??

Geplaatst door Lerosa
Method 'getURL' doesn't have the correct number of values between the () in statement
Waarom gebruik je getURL i.p.v. Goto URL?
Je kunt ook wel Java Script gebruiken, maar voor een simpele link is Goto URL toch prima?

Guus.

Laatst bewerkt:
Ik gebruik nu SwishMax, en daar kan ik de GoTo niet vinden wel "get url".

Probeer het dan eens zoals in de bijlage te zien is.
Of zoek in de Help van Swish eens bij GetUrl of je wel de juiste syntaxis gebruikt.
Overigens heb ik SwishMax ook een tijdje geprobeerd, maar ik vond het niet echt veel beter dan Swish 2. Qua scripting is er wel veel meer mogelijk, maar als je daar weinig van weet is het alleen maar ballast. En op sommige punten vond ik de interface eerder onhandiger geworden (met veel grotere uitklapmenu's) dan Swish 2.
Het enige wat ik in Swish 2 mis en wat SwishMax wél heeft is de edit in place-mogelijkheid van Sprites.

Guus.

Laatst bewerkt:
Je hebt gelijk, ik zal kijken of ik terug kan switchen naar Swish 2.0 die vond ik inderdaad ook veel makkelijker en ik heb toch geen verstand van scripting dus... ;)

Geplaatst door Lerosa
ik heb toch geen verstand van scripting
Ik ook niet, maar deze site heb ik toch in mijn favorieten gezet.
Simpele scriptjes, heel goede uitleg en je bereikt er erg leuke effecten mee - kijk maar eens naar het voorbeeldje in de bijlage.
Ik ga dat effect binnenkort uitgebreid op mijn eigen site gebruiken.

Guus.

Laatst bewerkt:
Hoi Lerosa,

Hoe ga jij te werk voor die hyperlink?
Ik heb namelijk geen probleem met een hyperlink.

Misschien dat ik het anders doe als jij. Ben benieuwd! :thumb:

Gr Daan

Hoe ga ik te werk als leek zijnde:

Ik ga op de tekst staan, klik op mijn rechtermuisknop dan kies ik voor Script en dan voor Browser/Network en dan Get Url.:confused:

Hoe doe jij het Daan???

Hoi,

Ik doe hetzelfde en dat kan de volgende oorzaak zijn:

In welk "formaat" typ jij je tekst? Zie plaatje hieronder

swish.jpg

Ik heb jou probleem alleen als ik een dynamische tekst gebruik.

Daan

Die staat bij mij ook op static text!

dit staat o.a in de foutmelding:

Method 'getURL' doesn't have the correct number of values between the () in statement:
getURL();
getURL("http://www.lerosa.nl/dirkindex.htm","_self");
Method 'getURL' doesn't have the correct number of values between the () in statement:
getURL();
getURL();

Laatst bewerkt:
Sandra,

Ik wil wel eens naar je SWI kijken. Mist je daar geen probleem mee hebt natuurlijk.

Kan er nu weinig van zeggen.

Je kan het opsturen via mijn website (zie handtekening)

Daan

Even voor de mensen die deze tread volgen:

Lerosa heeft 2x een swi opgestuurd en daar is echt niets fout in te vinden.

In de 1 kreeg ik idd de foutmelding zoals zei omschreef, maar in de browser werkt het gewoon.
De andere SWI was precies hetzelfde gemaakt maar daar kreeg ik geen foutmelding.

Mijn conclusie: een bug in Swish...
:rolleyes:

Prettig weekend allemaal.:thumb:

Gr Daan

Ik denk het ook, want het is inderdaad zo dat als de movie afspeelt in de browser er helemaal niks aan de hand is.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan