Foutmelding Tele2 televisie

Hansscheer

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 jun 2001
Berichten
1.200
Hallo ,
Verleden week ging mijn Tele2 decoder kapot . Heb Tele2 gebeld , erg lang in de wacht en er zou een nieuwe gestuurd worden .
De tweede decoder in mijn slaapkamer was niet kapot en deed het gewoon .
Eind van de week de nieuwe decoder ontvangen en aangesloten maar kreeg de melding dat het maximale aantal decoders was bereikt , klik op Ok en daarna weer deze melding .
Dus weer gebeld en nog langer in de wacht , er was door hun nog een aanpassing nodig ivm het ip-adres ! Daarna kreeg ik weer beeld . Echter nu krijg ik eerder genoemde foutmelding op de tv in de slaapkamer . Heb alles al gereset ook het modem maar de melding blijft .
Heb geen zin in weer lang in de wacht gezet te worden , daarom mijn vraag , Kan ik dit probleem zelf oplossen ?
Mvg.
 
Dank
Hoe moet ik mij dan afmelden ?
De links geven geen helderheid .
 
Terug
Bovenaan