Foutmelding tijdens installatie Facebook app

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koenie31

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2012
Hallo allemaal

Sinds kort heb ik een nieuwe tablet (Medion S20321) met Android 5.0 maar telkens als
ik de Facebook applicatie wil installeren, start de download maar tijdens het installeren krijg ik de foutcode -504.
De probleemoplossing helpt helaas niet, weten jullie soms aan wat het zou kunnen liggen ?
Alvast bedankt!

Vriendelijk groeten

Zie deze Google zoekopdracht

Deze foutmelding heb ik zelf ook gehad, beste samenvatting van oplossingen vond ik hier
Overigens was in mijn geval de hele smartphone gewoon vol, dus kijk ook na hoeveel opslagruimte er vrij is op (vooral) de telefoon zélf en op de geheugenkaart. Maak ruimte vrij indien te weinig ruimte (enkele tips daaromtrent in de link, maar mogelijk moet je hele apps verwijderen of (minstens) de (cache etc.) gegevens die die apps hebben opgeslagen).

Tijs.

Ik neem aan dat het nu gelukt is. :)

Graag nog je vraag als opgelost aangeven, dan.

Tijs.

De bedankt was voor de snelle reactie. Ik moet het nog even uittesten maar zodra het probleem is zal ik het ook aangeven!

Sorry voor mijn late reactie maar ik was met vakantie...
Ik heb alle voorgestelde oplossingen geprobeerd of toch de meest courante en geen van alle voorgestelde oplossingen heeft geholpen.
Zou het probleem aan de tablet zelf kunnen liggen? Kan er eventueel geen omweg gemaakt worden om de app toch geïnstalleerd te krijgen?

Uitgeteste oplossingen:
- Google account opnieuw toegevoegd
- Cache van Play Store & Play Store Framework verwijdert
- Toestel meerdere malen herstart

Ik heb geen verdere tips, hopelijk iemand anders (nog) wel.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan