Foutmelding tijdens werken pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sporto

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2006
Tijdens het opstarten en werken met mijn pc krijg ik regelmatig de melding dat het bestand: MAPI32.dll ontbreekt en opnieuw geinstalleerd moet worden. Kan iemand me hierbij helpen hoe ik dat moet aanpakken? :confused:

Hmm, ik denk dat je best es incredemail herinstalleerd.

Ik heb op deze laptop nooit incredemail gehad. Het is wel zo dat ik bijvoorbeeld in het menustart alleen outlookexpres kan instellen als standaart emailclient en niet hotmail of anderen? Heeft dat er iets mee te maken? Kan ik het bestandje ergens anders vandaan halen?:(

Alvast bedankt!

Sporto zei:
Ik heb op deze laptop nooit incredemail gehad. Het is wel zo dat ik bijvoorbeeld in het menustart alleen outlookexpres kan instellen als standaart emailclient en niet hotmail of anderen? Heeft dat er iets mee te maken? Kan ik het bestandje ergens anders vandaan halen?:(

Alvast bedankt!

Ik zou de gekende sfc /scannow doen

• Start, uitvoeren
  • typ sfc /scannow
  • Enkel als je cd hebt, anders kan je dit niet doen (tenzij merk pc)

ik probeer het gewoon even.....

Hij is bezig met scannen...

Zoek het bestand "Fixmapi.exe" op, in de windows\system32 map en dubbelklik.

Sporto zei:
En dan, kan het bestandje hier niet vinden....:confused:

Hier wel.:D

Ook met zoeken geprobeerd? indien je XP gebruikt, staat hij ook nog in de dllcache map, onder windows\system32.

Bij 98 in de windows\system map.

Laatst bewerkt:
Hey Thanls a lot, heb hem gevonden! met zoeken! Is ie door het fixmapi.exe hersteld?

Weet je misschien ook waarom ik alleen outlook express als emailclient in kan stellen en geen hotmail?

:thumb: :)

Volgens mij kan dat niet, maar met proberen kom je een hoop te weten.:D
Weet je dan de mailservers die hotmail gebruikt? want die moet je dan instellen bij de pop en smtp servers.

kan op mijn andere pc's wel en ik heb het hier al eens als vraag gehad. Normaal kun je bij internetopties en programma's je standaart emailclient instellen en dat kan bij mij niet. Maar in ieder geval bedankt!!

:D

Ik kan het niet vinden in je link, maar mijn engels is ook niet zo goed!:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan