PeterdenHaring
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 mei 2004
Ik maak een maandelijkse internetperiodiek voor 10.000 abonnees met Windows Vista als besturingssysteem. Dat grote aantal kan ik alleen verzenden in Outlook 2003, omdat ik uitsluitend daar in het adresboek met de cursor al scrollend onbeperkt adressen kan aanklikken en in BCC plaatsen. Ik verzond die 10.000 adressen tot de vorige maand d.m.v. ongeveer 40 porties van 250 adressen tegelijkertijd, per bericht ongeveer 400 Kb. Plotseling (gisteren) krijg ik ineens heel veel mails (maar niet gewoon alles uit hetzelfde bericht!) terug met het Serverbericht Niet verzonden vanwege TOO MANY RECIPIENTS.
Het zal mogelijk een nieuwe vorm van anti-spam blokkering zijn, misschien is het een gevolg van de recente update van Vista? Ik heb geen idee. Moet ik een ander mailprogramma aanschaffen die professionele bulkverzending mogeljk maakt?
Met dank voor alle tips van www.peterdenharing.nl
Het zal mogelijk een nieuwe vorm van anti-spam blokkering zijn, misschien is het een gevolg van de recente update van Vista? Ik heb geen idee. Moet ik een ander mailprogramma aanschaffen die professionele bulkverzending mogeljk maakt?
Met dank voor alle tips van www.peterdenharing.nl