Foutmelding Toshiba service station

Status
Niet open voor verdere reacties.

Darkraver

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2004
Berichten
29
Beste forumleden,

Na de update voor windows 7, service pack 1 voor x64-systemen krijg ik bij het opstarten telkens de melding: Toshiba service station werkt niet meer.
Het lijkt erop dat dit regelmatig ervoor zorgt dat een website niet weer wordt gegeven terwijl ik wel een internetverbinding heb. Mijn laptop draait op windows 7 home premium en is dus van fabrikant Toshiba. Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?
Moet toshiba service station uberhaupt op mijn computer blijven staan of is het raadzaam om hem gewoon te verwijderen?
 
Hoi,
of je het kan verwijderen of stoppen is de vraag, dan zou je eens bij services (run> services.msc>enter) moeten kijken of je daar zo'n service van toshiba bij ziet staan.
Op het www zijn er tig vragen over, het proces is voor kritieke updates van Toshiba maar er wordt aangeraden om de evt. kritieke updates te laten doormailen.
Mogelijke oplossing:
I got it working by copying the entire folder from "C:\Program Files (x86)\TOSHIBA\TOSHIBA Service Station" to "C:\Program Files\TOSHIBA\TOSHIBA Service Station" so it is in both.
The problem may be caused by the "%Program Files%" sees only one of the Program Files folders. Bron: MicrosoftAnswersForum
 
Laatst bewerkt:
Heb ik ook, erg irritand.

Maar ik wil het voor de zekerheid wel gewoon aan laten staan...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan