Foutmelding tweakui.cpl hulp gevraagt

Status
Niet open voor verdere reacties.

doggone

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2006
Berichten
9
Foutmelding tweakui.cpl met opstarten (terwijl ik geen tweakui op me pc heb staan)

Als ik mijn laptop opstart, krijg ik de foutmelding dat er een fout is opgetreden tijdens het laden van Tweakui.cpl. Ik kan tweakui ook nergens vinden (niet in de configuratie en ook niet als ik de zoekfunctie gebruik). Ook heb ik al geprobeerd om tweak te installeeren en er weer op de juiste manier af te halen. Ook dit allemaal werkte ni

Kan iemand mij hierbij helpen.

Bvd,

Mike

edit: Ik heb XP Home
 
Laatst bewerkt:
Haal Ccleaner ergens op en verwijder het opstartitem erover in gereedschap, opstarten.
 
Haal Ccleaner ergens op en verwijder het opstartitem erover in gereedschap, opstarten.

Heeft helaas niets geholpen.. de fout keert steeds terug :(

Het bestand komt elke keer terug wanneer ik ccleaner opnieuw opstart. Het gaat om het bestand:
RUNDLL32.EXE TWEAKUI>CPL, TweakMeUp

Ik heb ook al de cleaner en problemen er op los gelaten.. niets hielp
 
Laatst bewerkt:
Dat is snel, lijkt de .............
Ook gelijk een register cleanup gedaan?
Je kunt gewoon handmatig opzoeken in het register en dan deleten, ook System Mechanic zou het voor je kunnen doen, zoek er eens naar.
 
Dat is snel, lijkt de .............
Ook gelijk een register cleanup gedaan?
Je kunt gewoon handmatig opzoeken in het register en dan deleten, ook System Mechanic zou het voor je kunnen doen, zoek er eens naar.

alles gedaan met ccleaner... ik ga system mechanic is opzoeken... in ieder geval bedankt
 
ik laat nu system mechanic er op alle manieren overheen gaan.. maar duurt nog wel even.
 
System Mechanic heeft ook niet geholpen. Bijde programma's halen hem wel weg. Maar de tweakui komt net zo snel weer terug :mad:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan