foutmelding ubd.exe bij opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

beavanleeuwen

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2012
Hallo,
Ik ben Bea en nieuw op het forum. Ik weet dan ik ook niet of ik mijn vraag bij het juiste onderwerp gezet heb.

Bij het opstarten krijg ik ineens de foutmelding ubd.exe werkt niet meer. De pc is ook merkelijk trager.

Ik heb Mc Afee total protection op mijn pc staan en ook een powersuite (betaalde versies). Ik heb nogthans geen bericht gekregen van Mc Afee.

Kan iemand mij helpen aub. tx

Er zijn verschillende mensen die dit rapporteren. Heb je itunes / apple dingen op je PC geinstalleerd? Overigens is er ook malware bekend die zich zo noemt, maar een aantal mensen rapporteren dit na een recente update van apple. Dat wil ik dus eerst uitsluiten.

mijn grootste werk hier op dit forum is dromen kapotmaken. Niet dat ik dat leuk vind maar dat gebeurt nu eenmaal vaak.

McAffee is zo lek als een mandje als niet een gieter. McAffee heeft laatst zelfs problemen gehad met zijn eigen systeem.

Ik raad je een ander programma aan. Advanced System Care, iets wat meeste mensen niet willen hebben want het lijkt op iets waarbij je de volle versie moet kopen.
Klopt. Maar je kanook gewoon de proefversie gebruiken. Geentijdslimiet en naar mijn mening even goed als de volle versie. Sinds ik dit programmaatje op mijn nieuwe PC heb is de kwaliteit nooit achteruit gegaan, iets wat altijd wel gebeurt met een computer.

Hier heb je een download linkje in geval van interesse: KLIK!

Ik hoop dat dit je verder helpt

Ik heb inderdaad software van apple zoals Itunes en Safari en de problemen zijn nadien begonnen denk ik.

Ik zou beginnen met deze te herinstalleren. Ik zie dat de meeste vragen rond deze error minder dan een week oud zijn en heb nog geen eenduidig antwoord gevonden. Ik kan zo ook geen oorzaak vinden die iemand al heeft blootgelegd.

Het kan uiteraard nog steeds iets kwaadaardigs zijn.

Je kunt de file even hier uploaden:

https://www.virustotal.com/

Geeft nog steeds geen 100% garantie, maar ik ga er in eerste instantie vanuit dat het apple gerelateerd is.

Heb alle programma's van apple verwijderd en foutmelding is weg. Ga nu Itunes terug installeren en laat nog iets weten alvast bedankt voor alle reacties. Mc Afee vliegt er dus af. Ga de tip van Nestles uitproberen. Hou jullie op de hoogte.

Heb Itunes terug geïnstalleerd. Nadien PC afgesloten en terug opgestart. Foutmelding is verdwenen.

Nogmaals bedankt voor de tips

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan