Foutmelding uitvoeren macro's in access

Status
Niet open voor verdere reacties.

Copyright

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2008
Ik ben een toepassing aan het schrijven in Access en ik gebruik macro's om formulieren te sluiten en te openen Access maar ik krijg op een gegeven moment bijgevoegde foutmelding dat een macro maar 19 maal mag worden uitgevoerd weet iemand hoe ik hier om heen kan.

Alvast bedankt voor de moeite.Foutmelding.jpg

De melding is duidelijk; blijkbaar roep je de macro aan binnen dezelfde macro. En dat mag maar 19 keer. Vind ik overigens nog veel...

De melding is duidelijk; blijkbaar roep je de macro aan binnen dezelfde macro. En dat mag maar 19 keer. Vind ik overigens nog veel...

Volgens mij roep ik niet 1 macro aan maar 6 macro's wat ik doe is doormiddel van een macro sluit ik het menu en ga ik naar een onderdeel van mijn database vervolgens sluit ik dat onderdeel doormiddel van een macro en open ik het menu weer maar dat doe ik elke keer met een andere macro. Dus ik open niet 1 macro 19x.

Dat iemand met de nickname 'copyright' complete teksten letterlijk overneemt.... Dat vind ik nou ironie ;) En waarom? Mijn tekst staat er perfect leesbaar boven! Dus graag a) niet meer doen (nodeloos quooten dus) en b) de overbodige quoot verwijderen. We houden de draadjes graag leesbaar :)

...en open ik het menu weer maar dat doe ik elke keer met een andere macro
(voorbeeldje van een correcte quoot ;) ) Zonder de db en de macro's kunnen we er uiteraard niks van zeggen. Maar die melding krijg je niet voor niks.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan