foutmelding via internet explorer 11

Status
Niet open voor verdere reacties.

johnnyboij

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2007
Beste forum leden
Ik luister naar nederlandse muziek via internet explorer als ik een verzoekplaat wil aanvragen lukt dat niet dan krijg ik deze melding .(You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 's at line 2 ) weet iemand wat ik hier aan kan doen .

Johnnyboij

En op welke website? Dat is meer een probleem voor de website beheerder.

Ik heb al contact gehad met de website beheerder en die zij dat het probleem bij mijn explorer lag . Hij heeft het zelf geprobeert en hij had geen problemen dit is de website www.radiohitfm.nl .

Johnnyboij

Probeer het eerst eens met bijvoorbeeld Firefox of Chrome. Als die het goed doen kan je er vanuit gaan dat het inderdaad aan Internet Explorer ligt. Start deze dan eens zonder invoegtoepassingen en probeer het dan nogmaals.

Plaats eens een schermadruk van die melding.

Dank je wel, maar dat is helaas niet te lezen.

Edmoor
Ik heb het bericht gekopieerd dit staat er , ( You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 's en heel het team van Radio Hit Fm en alle luisteraars aangeboden door John ','' at line 2 )

Ok. En zit die 's die wordt genoemd toevallig je de titel van je verzoeknummer?

Vul dat verzoek dan eens in zonder die 's
Ik denk dat dat ' teken de SQL opdracht vernaggeld.

Ok dan. Geef het ook even door aan de sitebeheerder want die kan dat makkelijk verhelpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan