foutmelding voodoo2

Status
Niet open voor verdere reacties.

vunjo

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2002
Hoi Allemaal,

Ik heb onlangs mijn oude voodoo2 kaart weer eens geïnstalleerd (in combinatie met een 2d kaartje en met originele drivers). Volgens mijn systeembeheer werkt het apparaat correct maar als ik vervolgens een spel start, wat het in het verleden wel deed, krijg ik nu de volgende foutmelding:

'GliDelNitEnvironment: glide2x.dll expected voodoo, none detected'

daarna volgt er ook nog een melding van:

'History: UGalaxyAudioSubsystem: SetViewport <- UGameEngine:: Init <- Initengine'

Heeft iemand enig idee wat hier het probleem is?

Met vriendelijke groet

Robert

Ik heb een driver pakket geïnstalleerd maar zeker weten of daar ook een opengl driver bij zit weet ik niet. Het spel waar ik de fout melding bij krijg heeft het in het verleden gewoon gedaan en volgens mij was dat met het zelfde driverpakket.

Ik weet het niet zeker maar het kan met de huidige (nieuwe) DirectX versie te maken hebben.
Misschien volstaat het deze nogmaals te installeren aangezien je configuratie nu anders is ten opzichten als voorheen, en worden er misschien andere dll'letjes geinstalleerd.

Dat gaat niet op. want ik gebruik de videokaart in combinatie met een andere harddisk waar ik windows 98 op heb staan.
Deze disk is bedoeld om alleen met de voodookaart te gebruiken. Verders had ik deze al geupgrade naar directX 8.1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan