Foutmelding voorvertonen/ fout opsporen Dreamweaver CS

Status
Niet open voor verdere reacties.

ladycreative

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2011
Knipsel dreamweaver.JPG
niet toegankelijk.JPG
server.JPG

Als ik mijn website wil controleren lukt dat niet. Hij geeft dan steeds een melding. Ongetwijfeld weer een instellingsfout. Weet iemand de oplossing?

Zie bovenstaande meldingen.

Laatst bewerkt:
Ik vind het vreemd dat je websiteadres overeenkomt met je hostprovider.
Ikzelf host mijn website bij strato en dan staat daar bij mij: ftp.strato.com.
Misschien dat je de server moet bewerken met de juiste gegevens.
Dit doe je door op het pennetje te klikken.
Zo staat het bij mij:

server.JPG

Bij versiebeheer staat bij mij niks, maar weet niet of dat altijd moet.

gr leon

Ik vind het vreemd dat je websiteadres overeenkomt met je hostprovider.
Misschien zit er een verschil tussen een site met een eigen domeinnaam en een site die een homepage is "onder" de site van een provider?
  • Met eventueel een eigen domeinnaam die geen hostingpakket heeft maar meteen doorstuurt naar zo'n homepage.

Ikzelf werk met FileZilla als FTP-programma, en daar moet je voor een eigen domein (met hosting) niet ftp.domein.nl invullen, maar www.domein.nl (en vervolgens aangeven dat er ge-FTP'd moet worden).

Mijn FTP-settings (voor FileZilla) staan in dit topic beschreven, en dat gaat altijd goed. :)
Zou dat dan ook niet werken in Dreamweaver?

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Ik heb het bovenstaande allemaal nagekeken en veranderd, maar er gebeurt nog steeds niets. Vreemd. Ik kan de site dan niet in de browser bekijken (preview) maar moet hem eerst uploaden en dan bekijken. Dat is weer het fijne van zoveel opties in een programma...ga maar zoeken waar er een foutje zit.. :-S

Probleem is niet opgelost, maar als ik de sit gelijk update kan ik ook mijn veranderingen zien, dus ik kan in principe wel verder.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan