Foutmelding Windows geen schijf--- exception processingmessage c0000013 parameters 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

humpy67

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2009
Hebt u het ook al meegemaakt dat u een cd of dvd niet uit de drive kan halen? Het eject knopje en de actie: rechtsklikken, uitwerpen, brengt ook al geen soelaas. Geen nood! In amper 5 seconden kan u het schijfje verwijderen, het enige dat u nodig heeft is een paperclip!
Elke cd-dvd drive beschikt over een minuscuul gaatje nabij de cr-romlade cd/dvd drive
Vervolgens vouwt u een paperclip open en duwt een het uiteinde in dit gaatje. (een ander klein puntig voorwerp kan natuurlijk ook)

Oké. dit heb ik dus ook gehad, maar sinds dien krijg ik elke keer een foutmelding.

---Windows geen schijf--- exception processingmessage c0000013 parameters 75bobf7c en dit drie keer naast elkaar .

Daar bij een keus menu.... annuleren opnieuw doorgaan.
18 keer op annuleren drukken verdwijnt het, maar elke keer bij opstarten komt het weer.

Hoe kan ik dit verhelpen??

Gr Henk

Wat kan ik nog meer doen??

Hoi.
Ik zelf heb de cd-dvd speler al een keer verwijderdt bij apparaatbeheer, daarna doet ie het nog.
En de kleine stekker achter de speler er al een keer uitgehaald. Krijg de foutmelding steeds weer.

Help help. Wat kan ik nog meer doen?

Groet Henk

opgelost ( hoop ik )

Hoi Harry,
Ben ook gaan zoeken op internet, kwam ik een stukje van jou en astragirl tegen.
Stond in verwijder AL je usb apparatuur! ( ook je kaart lezer)
Heb ik net geprobeerd bij "hardware veilig verwijderen".. rechts klikken, optie dit apparaat uitschakelen.En daarna bij het opstarten was het probleem opgelost.
Hoop dat het zo blijft.

Groetjes en bedankt

Henk:thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan