foutmelding 'windows - geen schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

senecahwvd

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 nov 2007
Nadat ik mijn office-settings van mijn oude computer heb geinstalleerd krijg ik steeds -als ik een bericht wil openen- deze foutmelding:

------------------
windows - geen schijf
exception processing message 0xc0000000000031 parameter (en dan 4 x een groot getal)
----------------------------

Bij de eerste keer openen van Outlook heb ik bij 'gegevensbestandsbeheer' de juiste (pst) mappen opgegeven.
MAAR DAARNA kreeg ik de melding pad (en dan het pad van de OUDE computer) ongeldig,
en HIERNA begonnen de foutmeldingen.

vraag 1 : op welke andere plek dan 'gegevensbestandsbeheer' kan je je pad van je (.pst) mappen veranderen?

vraag 2: wat kan ik aan de foutmelding doen?

Bij voorbaat dank voor ht antwoord.

Degene die mij helpt stuur ik het boek op 'alles over verkopen' van Richte Lommert, de bestseller in NL over Sales.

Groeten,
Hans-Wouter van Dam

Laatst bewerkt:
Er staat blijkbaar ook in het boek hoe je deze vraag aan de man moet brengen.
Nou ik ga niet voor het boek, want ik werk in de zorg:)

Over je vraag.
Het is duidelijk dat er met het ex.- en importeren van de gegevens iets is mis gegaan. Outlook wil naar de oude bestandlocatie en die bestaat niet meer.
Opnieuw installeren helpt vast en zeker, maar je wilde juist de gegevens hebben van de oude pc.
Opnieuw exporteren en importeren op de juiste manier is ook een optie, maar dan moet je er nog wel bij kunnen op de oude pc.
Kan dat niet dan is het gebruik van dit herstel programma van microsoft interessant om te proberen denk ik.
Hopelijk kom je hier verder mee.
mvg leo

bedankt voor de suggestie, alleen prog. help niet

Bedankt voor je bericht.

Ik heb het programms 'scanpst' gedraait en inderdaad het vond ook fouten.
Alleen ik krijg nog steeds de foutmelding.

Heb je een andere optie?

Groeten,
Hans-Wouter van Dam

URL="http://www.planet.nl/planet/show/id=74274/contentid=768004/sc=d60b1f#anchor2740966"]Deze werkwijze[/URL] wordt voorgesteld om het met bestandsbeheer te doen
ga het trouwens om twee verschillende outlook versies?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan