senecahwvd
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 14 nov 2007
Nadat ik mijn office-settings van mijn oude computer heb geinstalleerd krijg ik steeds -als ik een bericht wil openen- deze foutmelding:
------------------
windows - geen schijf
exception processing message 0xc0000000000031 parameter (en dan 4 x een groot getal)
----------------------------
Bij de eerste keer openen van Outlook heb ik bij 'gegevensbestandsbeheer' de juiste (pst) mappen opgegeven.
MAAR DAARNA kreeg ik de melding pad (en dan het pad van de OUDE computer) ongeldig,
en HIERNA begonnen de foutmeldingen.
vraag 1 : op welke andere plek dan 'gegevensbestandsbeheer' kan je je pad van je (.pst) mappen veranderen?
vraag 2: wat kan ik aan de foutmelding doen?
Bij voorbaat dank voor ht antwoord.
Degene die mij helpt stuur ik het boek op 'alles over verkopen' van Richte Lommert, de bestseller in NL over Sales.
Groeten,
Hans-Wouter van Dam
------------------
windows - geen schijf
exception processing message 0xc0000000000031 parameter (en dan 4 x een groot getal)
----------------------------
Bij de eerste keer openen van Outlook heb ik bij 'gegevensbestandsbeheer' de juiste (pst) mappen opgegeven.
MAAR DAARNA kreeg ik de melding pad (en dan het pad van de OUDE computer) ongeldig,
en HIERNA begonnen de foutmeldingen.
vraag 1 : op welke andere plek dan 'gegevensbestandsbeheer' kan je je pad van je (.pst) mappen veranderen?
vraag 2: wat kan ik aan de foutmelding doen?
Bij voorbaat dank voor ht antwoord.
Degene die mij helpt stuur ik het boek op 'alles over verkopen' van Richte Lommert, de bestseller in NL over Sales.
Groeten,
Hans-Wouter van Dam
Laatst bewerkt: