foutmelding winipgfc

Status
Niet open voor verdere reacties.

janto10

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2001
ik kirjg deze foutmelding terwijl ik gister een complete een herinstal heb gedaan

ik krijg:

het bestand winipcfg.exe is gekoppeld aan ontbrekende uitvoer wsock32.dll:1001

Laatst bewerkt:
Netwerkkaart misschien niet compleet geïinstalleerd ?

Nico :)

Wat wel eens wil helpen is in je netwerkeigenschappen de TCP/IP en client for Microsoft netwerken verwijderen en opnieuw installeren.
Dan wordt normaal gesproken ook de winsock opnieuw geïnstalleerd.

Nico

raar

nou heb ik alles gedaan en opnieuw gestart en toen moest ik windows opnieuw installeren toen kwam een of andere fout als ik die verwijderde

Ik denk dat er met het herkennen van je netwerkkaart iets mis is gegaan dan.

Start desnoods even in velige mode op en verwijder de netwerkkaart ook uit apparaatbeheer.

Soms als de zaak niet goed geinstalleerd is en je verwijderd tcp en client for ms networks, dan blijven de verwijzingen naar vxd's staan en krijg je fouten.

Als je de netwerkkaart verwijderd in veilige mode en daarna opnieuw installeerd is het misschien opgelost
Nico ;)

Klik met de rechtermuisknop op Deze computer kies eigenschappen. Vervolgens klik je op het tabblad Apparaatbeheer. Staan daar uitroeptekens? Indien dat zo is, waar?

Groeten,

Heb je de dial-up-adapter ook verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?

Groetjes,
Bennie

Verwijder die kaart met dat rode kaartje en start opnieuw op. Ook:

Verwijder TCP/IP in je netwerk (configuratiescherm).

Reboot:

Daarna installeer je TCP/IP en je dial-up-adapter opnieuw. Is dan ook het rode kruisje verdwenen?

Groetjes,
Bennie

netwerkaart

dat kruisje betekent dat ie is uitgeschakeld en dan heb ik gedaan want anders duurt het opstarten heel lang want in die netwerkaart die is niet verbonden en die andere wel en vroeger deed ie het wel met winipgfc

Dank je, maar die foutmelding was mij al volkomen duidelijk:thumb: :thumb: :thumb:

Hoe zit het met de rest?

Groetjes,
Bennie

Nee, met het gevraagde, in bericht 19:52.

Groetjes,
Bennie

dit

Verwijder die kaart met dat rode kaartje en start opnieuw op. Ook:

Verwijder TCP/IP in je netwerk (configuratiescherm).

deze?

Ja, maar na je uitleg over dat kaartje, laat je dat kaartje maar staan. Wel die TCP/IP en dial-up adapter.

Groetjes,
Bennie

Die zal je dan opnieuw moeten toevoegen.

Groetjes,
Bennie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan