Foutmelding Winrar na het kopieren naar andere HD disk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Boomeik

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2007
Ik heb al een tijdje het volgende probleem .
Van mijn gedownloade Winrar parts maakte ik een copie op een externe harddisk en pakte ze daar uit Maar krijg nu steeds bijvoorbeeld de volgende melding .

CRC niet correct. Het bestand dvd\VIDEO_TS\VTS_01_1.VOB is beschadigd

Ook naar mijn interne D schijf hetzelfde probleem .
Zover ik kan zien altijd met gesplitste part`s .

Pak ik deze uit op mijn C schijf uit waar ook mijn downloads op binnen komt .
Geen probleem .
Ook als deze uitgepakte weer op mijn externe HD zet gaat het wel goed .

Wat nu de oorzaak is kom ik maar niet achter want vroeger werkt dit gewoon wel ..
Nero al verwijderd .Clean tool erop gezet
Defragmenteren ,CC cleaner erop gezet maar niks helpt
Schijven staan op NTFS .

Wel een extra een externe HD van 1,5 GB aangezet die je uiteraard ook weer kan uit zetten ,
Maar volgens mij installeert deze wel voor de eerste keer hardware .

1231529298-390.jpg

Laatst bewerkt:
Misschien ligt het gewoon aan de harde schijf :)
heb ik ook weleens gehad met mijn externe harde schijf bij een spel dat ik in .rar parts gedownload had.

Laatst bewerkt:
Dacht ik eerst ook maar heb dit ook op mijn interne D schijf en meerdere schijven .

Dit probleem doet zich niet voor als ik ze eerst op mijn C schijf uitpakt en dan de DVD files daarnaar naar kopieert .
Speelt dan gewoon zonder fouten in Power DVD .
Dat gaat allemaal goed .

Maar ga ik de parts kopiëren gaat het 2 x zo traag als voorheen en krijg ik bij het uitpakken deze foutmeldingen

Laatst bewerkt:
het gaat hier dus om je harde schijfen en je winrar, een van de twee is waarschijnlijk het probleem. heb je al geprobeerd winrar opnieuw te installeren?

doet het probleem zich ook voor met andere bestanden?
het zou gewoon aan de files kunnen liggen, anders weet ik het ook niet:confused:

Files zijn goed want ik pak ze gewoon op de C schijf uit .

Haal ze ook van betrouwbare bronnen .Als ze er wat mis mee was dan had ik daar al mensen over gehoord .

Maar toch bedankt voor het mee denken .Hopelijk weet er nog iemand waar dit aan kan liggen .
Tot die tijd maar zelf blijven zoeken .
Bepaalde dingen al verwijderd .
Uiteraard kan ik wel alles herinstalleren maar dit kost mij natuurlijk een hoop tijd .

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan