foutmelding winrar

Status
Niet open voor verdere reacties.

cbtje

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2007
Berichten
64
Ok, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen..zal de vraag zo goed mogelijk proberen uit te leggen:

Ik heb met grabit een nzb file 'uitgepakt' ...toen dit klaar was geopend met quickpar, herstel was niet nodig. Nu wil ik de bestanden uitpakken met winrar, maar krijg een foutmelding. Hoop dat jullie dit kunnen oplossen....anders alle tijd voor niks geweest!!
De foutmelding is: ! knal-shrek3.img: Kop van het bestand "knal-shrek3.img" is onherstelbaar
knal-shrek3.img: Kop van het bestand "knal-shrek3.img" is onherstelbaar!
 
ok, ben nu zover dat ik het bestand wel kan uitpakken, maar dan is het een img bestand, deze kan ik niet zo branden..hoe kan ik deze omzetten naar dvd (video-ts)..ik heb geen nero..
 
Ik denk dat je een onherstelbaar hebt.

Ik denk dat opnieuw downloaden de makkelijkste/snelste oplossing is.

Van Nero kan je trouwens ook een trail gebruiken, maar ik vrees dat ook niet gaat werken.
 
Ik denk dat je een onherstelbaar hebt.

Ik denk dat opnieuw downloaden de makkelijkste/snelste oplossing is.

Van Nero kan je trouwens ook een trail gebruiken, maar ik vrees dat ook niet gaat werken.

Waar baseer je dat op ? Het uitpakken schijnt gelukt te zijn en er is een IMG bestand.
Dan ga je toch niet opnieuw downloaden lijkt me.

Ik zit me rot te peizen hoe het programma ook al weer heet waarmme je naast Nero, ook IMG (DVD) bestanden kon branden.
Een google actie leverde niet het resultaat wat ik verwachtte.
IMG Cd's is geen probleem, maar DVD's daar wist ik ook een gratis leuk proggie voor.

Misschien kom ik er nog op en laat het je weten.
 
Die bedoel ik niet, nooit gebruikt overigens.
Maar het is het proberen waard natuurlijk
 
probeer eens met dvddecrypter of met Alcohol 120% dan moet het wel lukken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan