Foutmelding XP Home

• Onderwerp starter Onderwerp starter @xa
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

@xa

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2001
De pc van mijn dochter geeft bij het opstarten van haar Windows XP Home met SP2 Nederlands de melding
" C:\Program" Windows kan het bestand C:\ Program niet vinden.Controleer of u de naam juist hebt ingevoerd en probeer het daarna opnieuw.Klik als u naar een bestand wilt zoeken op de knop Start en daarna op zoeken.Als je dan klik op OK start hij gelijk door naar de Desktop zoals het hoort.Weet iemand hier een oplossing voor,zodat hij weer gewoon naar de desktop opstart zonder die foutmelding en op OK te klikken.

ga naar:
start; uitvoeren; typ in: "msconfig" ; selecteer het tabblad opstarten; zoek C:\program haal het vinkje hiervoor weg.
klik op opslaan
start de computer opnieuw op.

Foutmelding

Ik heb al bijna alles uitgevink gehad maar helaas,maar het bestand C:\Program staat er helemaal niet los in alleen alles met Program Files enz en dat is niet het probleem.En ja we hebben alles gescand met Ad-aware SE pro en met Norton Antivirus 2005 gedaan ,maar niets heeft tot een oplossing gebracht.Ik heb al geprobeert deze vermelding bij het opstarten te verwijderen,maar dat resulteerd dat hij dan wel doorstart en de vermelding er niet meer komt maar opent dan naar het desktop een venster met de naam PROGRAM????en als ik deze weer verwijderd krijg ik weer de eerste melding zoals omschreven op punt een.Het is het een of het ander.Maar we geven het niet op we blijven hopen.Graag wat meer info over het uitvinken van wat!!! Program ?? van uitvinken in MSConfig.

Foutmelding

Probleem is opgelost??voorlopig tot nu dan en wel als volgd,bij uitvoeren >msconfig>en daar bij Logi Tray het vinkje weghalen en vervolgens de map ( PROGRAM 0Bytes) weghalen via >deze computer>Lokaal station C:>verwijderen en de pc opnieuw opstarten.Het klink natuurlijk gek wat die Logi Tray daarmee tedoen heeft want die hoort bij software van de Logitech webcam software,maar dit is de boosdoener in deze.En alles werkt weer perfect en hopen dat deze foutmelding niet meer terug komt zo ja dan horen jullie dit meteen.Wij hebben dit van een andere forum gelezen en het blijk te werken waarvoor onze dank.

klik eens op configuratiescherm,prestaties ,systeembeheeren dan op services hierin vind je alles wat er ook maar opstart in je pc en kun je dus ook makkelijk aanpassen

Denk dat je hier je oplossing in moet zoeken

Anders blijft er maar een ding over en dat is volgens mij formatteren en ales er weer opnieuw opzetten

Tip maak eerst een backup met ghost of powerqest dan is er tenminste nog een weg terug.................

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan