Foutmelding youtube

Status
Niet open voor verdere reacties.

irenezzzzz

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 nov 2009
Sinds een paar weken kan ik geen enkele video meer bekijken op youtube. Ik krijg steeds deze melding:
Je hebt JavaScript uitgeschakeld of je hebt een oude versie van Adobe Flash Player. Download de nieuwste versie van Flash Player.

Ik heb flash player al verwijderd en opnieuw geinstalleerd en JavaScripts ingeschakeld. Toen de computer opnieuw opgestart en youtube doet het nog steeds niet.
Ik heb windows XP, ik gebruik internet explorer en de virusscanner van Norton.

Is hier een oplossing voor, waarbij ik wel gewoon internet explorer kan gebruiken?

Groetjes, Irene

Beste Irene,

Welkom op helpmij.nl! :)

Heb je toevallig ook al een andere browser geprobeerd?

Bijvoorbeeld als jij Internet Explorer 8 gebruikt, heb je dan ook al Firefox geprobeerd?

Succes als het een 'nee' is.

Indien 'ja' kun je misschien eens je geschiedenis van YouTube verwijderen, mocht je dat nog niet gedaan hebben. (Ofwel geschiedenis van Internet Explorer / Firefox) :rolleyes:

Beste Irene,

Welkom op helpmij.nl! :)

Heb je toevallig ook al een andere browser geprobeerd?

Bijvoorbeeld als jij Internet Explorer 8 gebruikt, heb je dan ook al Firefox geprobeerd?

Succes als het een 'nee' is.

Indien 'ja' kun je misschien eens je geschiedenis van YouTube verwijderen, mocht je dat nog niet gedaan hebben. (Ofwel geschiedenis van Internet Explorer / Firefox) :rolleyes:

Bedankt!

Ik heb net firefox gedownload, maar ik krijg nog steeds dezelfde melding. De geschiedenis verwijderen helpt ook niet. Ik snap ook niet of het nou ligt aan youtube, javascripts, flashplayer of norton. Ik denk dat het flashplayer is, omdat ik heel soms op andere websites ook een melding krijg dat ik niet de nieuwste versie van flashplayer geinstalleerd heb. :confused:

Dus ik begrijp dat je de laatste versie binnen hebt.. http://get.adobe.com/flashplayer/?promoid=DXLUJ

Ik zou zo niet durven te zeggen waar het probleem dan ligt.
En je virusscanner zal wel in orde zijn, ik denk niet dat deze iets tegenhoudt.

Heel onlogisch zou nog zijn dat je firewall ''Flashplayer'' blokkeert, of misschien Norton Firewall. Nooit geschoten is altijd mis, maar ik denk toch niet dat het zo is.

In ieder geval ik wens je succes met het oplossen. :love:

Tot nu toe werkt helaas nog niks... Nog iemand met een geniale ingeving? ;)

Zelfde probleem

Hai Irene,

Ik heb exact hetzelfde probleem, al weken last hiervan. Een paar weken geleden kon ik ineens weer alles afspelen op youtube en nu al weer zo'n vier weken niks!

Nooit problemen hiermee gehad vind het zoo raar???? Niemand kan ons helpen?? Ik snap er geen bal van??

Gr

1. Probeer Flash Player volledig te verwijderen en vervolgens de nieuwste versie te installeren. Raadpleeg het volgende Help-artikel van Adobe voor meer informatie over het volledig verwijderen van Flash Player. Wanneer je Flash Player niet hebt geïnstalleerd of Flash Player zojuist hebt verwijderd, download en installeer je de nieuwste Adobe Flash Player, die beschikbaar is via het Adobe Flash Player Download Center.
2. Wis je browsergeheugen en de cookies op je computer.

Voor gebruikers van Windows Vista: wanneer het verwijderen en opnieuw installeren van Flash niet werkt, kan dit te maken hebben met een toestemmingsprobleem van Microsoft Windows Vista. Gebruik de Windows-knop links onderaan en vervolgens de zoekfunctie:
* Ga naar: 'C:\Windows\System32\Macromed\Flash\'.
* Klik met de rechtermuisknop op het volgende bestand: 'FlashUtil9b.exe' of 'FlashUtil9e.exe'.
* Selecteer 'Uitvoeren als beheerder' en installeer de update.
* Start je computer opnieuw op.

3. Schakel de software voor het blokkeren van pop-ups die op je computer is geïnstalleerd, tijdelijk uit.
4. Geef YouTube.com aan als een vertrouwde site in je firewallsoftware.
5. Zorg ervoor dat andere toepassingen, zoals QuickTime, iTunes, RealPlayer of Windows Media Player, niet als de standaardstreamingtoepassing zijn ingesteld; deze kunnen de videospeler beïnvloeden.

Bron: http://www.google.com/support/youtube/bin/answer.py?hl=nl&answer=57669

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan