foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucien

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2000
meermaals per dag valt de computer uit en herstart dan opnieuw,ik krijg dan de melding dat windows hersteld is van een ernstige fout met de volgende omschrijving,zie bijlage.iemand enig idee wat dat betekend en waar de fout zit?alvast bedankt voor enige hulp.

Bijlagen

• foutmelding.jpg
    foutmelding.jpg
    42,2 KB · Weergaven: 71
Ik heb exact dezelfde foutmelding(en) gehad op de pc die ik had en waarvoor een nieuwe in de plaats komt, nou staat er op de link van Tazman weer een link van Ton en in deze link staat de oorzaak:
Cause
"This problem occurs because after a Minidump (or memory dump) file is written, the paging file continues to have a flag set that indicates that a memory dump file needs to be written."

Daar snap ik dus geen fluit van, mocht op de nieuwe pc+XP+SP1 deze foutmelding weer terug komen dan zou ik graag de oorzaak in Jip en Janneke-taal willen lezen, en waarom heeft de 1 wel en de ander daar geen last, afijn van die dingen, bij voorbaat mijn oneindige dank!

Ja, maar we hoeven ook niet altijd alles precies te begrijpen...

Wat ik er uit begrijp is, dat nadat ten gevolge van een crash zo'n Minidump wordt gecreerd, de instellingen van de Paging File kennelijk nog steeds ongewijzigd zijn, zodat Windows bij het opnieuw opstarten denkt dat het weer overnieuw moet beginnen, ondanks het feit dat er wellicht niets meer aan de hand is.

Belangrijker is, dat MS daar kennelijk een patch voor heeft.

Oh, dat kan wel kloppen ja qua telkens weer opstarten, ik zal alles wel in die link van jou saven en indien nodig de patch installeren, mijn verontrusting van de overstap naar XP is allemaal uitgekomen, helaas pindakaas, anyway bedankt voor je antwoord! :) (ik hou de moed er in maar lastig is 't wel hoor) :confused: Overigens ben ik wel benieuwd of Lucien z'n probleem inmiddels is opgelost.

Geplaatst door lucien
meermaals per dag valt de computer uit en herstart dan opnieuw,ik krijg dan de melding dat windows hersteld is van een ernstige fout met de volgende omschrijving,zie bijlage.iemand enig idee wat dat betekend en waar de fout zit?alvast bedankt voor enige hulp.

Laat de inhoud van het technische rapport zien.

Groetjes,
Bennie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan