Foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

melaniem

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2001
Hallo ik krijg regelmatig een melding van.
generic host process for win 32 servive.
Weet iemand wat dat betekend??????
Fre....

Dat kan van alles betekenen. Kun je misschien wat meer over de foutmelding vertellen? Wat die precies inhoudt, wanneer je die krijgt, etcetera...

Kan je wat specifieker zijn over de foutmelding?

Groetjes,
Bennie

Als ik dat kon dan zou ik het graag willen, maar er staat gewoon niets meer, enkel verzenden naar microsoft..

Ik krijg nog steeds diezelfde melding, soms bij op opstarten, en zins die melding is mijn pc veel trager geworden bij het afluiten.
War betekend die melding eigenlijk is er iets verloren gegaan of wat dan ook??

Weet iemand al iets voor me? want die melding blijft maar komen, ook gewoon tussendoor als ik on-line ben!
Dus als iemand iets weet dan hoor ik dat graag........

Kun je misschien wat meer details geven?
Wat staat er precies?

Ik heb weer die fout melding,dit word er vermeld;

In Generic host process for Win 32 Service is een fout opgetreden en moet worden afgesloten.

Handtekening van fout:
sz AppName;svchost.exe
sz AppVer:5.1.2600.0
szModeName;ntdll.dll
szModVer:5.1.2600.1217
offset;000339db

Foutrapport:
C:\Docume~1FRED&N~1Locals! 1\Temp\WERD5.tmp.dir00\svchost.exe.mdmp en appcompat.txt

Meer gegevens heb ik helaas niet, maar misschien wet iemand wat het betekend? het komt af en toe voor!!

Het kan een virus zijn geweest, maar zeker ben ik er niet van ik heb meteen Norton weer geinstaleerd en die gaf 13 virussen aan, lekker is dat ik had Panda erop staan, en die reageerd dus op niets, maar ik zie wel of die melding terug komt, ik hou in iedergeval nog even dit probleem open...
Fred........

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan