opgelost!
Toch heel erg leuk dat dit probleem is opgelost....enne mijn computer loopt als een zonnetje, is alleen nog niet zo snel als ik zou willen maar mij hoor je niet klagen nu!
Ik vindt het leuk om te melden dat ik precies weet waar het nou aan lag, wie weet wie je er nog mee kunt helpen?
Ik had dus zoals ik al eerder zei een nieuwe grafische kaart en wat nieuw geheugen in de computer gezet, het geheugen omdat ik telkens die melding kreeg van Windows en de grafische kaart omdat wij graag leuke spellen spelen die dat gewoon nodig hebben.
Aan de grafische kaart lag het niet, alhoewel we al wel voor de zekerheid toch een extra koeler hebben geplaatst in de computer omdat die niet standaard op de kaart zelf zat.
Het lag dus geheel aan het geheugen!
Dit had ik in de computer zitten(en dan zet ik gewoon neer wat er op het geheugenstripje zelf staat):
256 Mb, 333 MHz,Cl2.5
32M x 64 DDR
AM 256D08C2C-PC2700
535104 60885 CLK
Deze had ik erbij geplaatst:
512 Mb DDR PC-3200
9702-512-1186
Elixir 0317
N2ds25680BT-5T
200ROBFY TW
Ik heb ook geprobeerd de computer te laten draaien op alleen de 512MB maar dat ging echt niet.
De computer heeft nu dus gewoon weer 256 Mb en een nieuwe grafische kaart en loopt helemaal niet meer vast.
Toch zou ik heel graag willen weten wat nou het verschil is tussen de twee geheugenstrips??? Ben reuze benieuwd!
groetjes,
Anjatjuh. :thumb: