foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is het trouwens niet mogelijk dat het echt nodig is dat er een fan op de videokaart komt? De temperatuur van het moederbord is nu 42 graden, weet niet wat de normale temperatuur moet zijn??

groetjes,
Anjatjuh.

42 is een redelijke temp en wat de videokaart betreft,

zijn er kaarten (van minder dan 2 a 3 jaar oud) die GEEN koeler hebben........... ????????????

Pasja: wat betreft die andere videokaarten zonder koeler...tja ik weet dat niet....misschien iemand anders??

MSPitbull:
Indien niet in veilge modus opgelost met MSCONFIG alle opstart Items en services uitschakelen>>> dit lost het probleem niet op! We doen telkens maar het spel: " Need for Speed Underground", om alles te testen en dan loopt het telkens vast.
Wat bedoel je met:
"Is dan het probleem nog niet opgelost in de recoveryconsole the system en/of de software hive vervangen ( werkt altijd)
Nadeel je instellingen zijn deels weg en software herinstalleren." ??????>>>> Hoe doe ik dit, kun je dit iets meer uitleggen??

bedankt alvast weer!!!
groetjus Anja.

:( jammer dat er niemand meer reageert, nu zit er niets anders op dan de boel te gaan formatteren....errug jammer maar nu heeft niemand hier iets aan, weet er iemand nog iets??? Ik kan mijn computer in ieder geval ook al niet meer terugzetten naar een vorig herstelpunt.

groetjus,
Anjatjuh :confused:

Weet je hoeveel werk het is om je PC opnieuw te formatteren?
Ik denk korter dan al het gepeins en gepieker van hiervoor.:8-0:
Als je klachten weer terugkomen, dan zal het wel aan het moederbord liggen.

wajang,

ik kijk persoonlijk iets anders tegen computerproblemen aan :

jouw stelling zou je -vrij vertaald en natuurlijk sterk overdreven- ook kunnen vergelijken met :
mijn auto doet 't niet meer, dus doe ik er een nieuwe motor in.

Ik denk juist dat 't de aardigheid is om een probleem op te sporen zodat je in een volgend geval het probleem herkent en dus niet "weer" een format hoeft te doen.

Daarnaast ben ik het roerend met je eens dat een format en herinstallatie slechts 60 minuten vergt, maaaaaar, dan begint de installatie m.i. pas:

mobo driver updaten,
windows updaten,
office updaten,
alle freeware updaten,
videokaartdrivers updaten,
modemsoftware updaten,
toetsenbord /muisdrivers updaten etc.etc. etc.

Ik vind mijzelf redelijk snel met alle bovengenoemde acties, maar die ene keer dat het mij de afgelopen 2,5 jaar is overkomen dat ik moest formateren, kostte de herinstallatie (idd van slechts 60 min) mij toch de gehele dag om het systeem weer helemaal in de goede (update) staat te krijgen.

M.a.w. ik vind een format een uiterst middel............. ?

Ik weet het wel

vanuit mijn positie als Microsoft Engineer geef ik je 2 opties.

Vervang de system hive en de software hive.
of
Vervang de oude folder door een nieuwe folder.

Format is inderdaad de laatste optie
Ik hoor wel wat je doet?
:thumb:

opgelost!

Toch heel erg leuk dat dit probleem is opgelost....enne mijn computer loopt als een zonnetje, is alleen nog niet zo snel als ik zou willen maar mij hoor je niet klagen nu!
Ik vindt het leuk om te melden dat ik precies weet waar het nou aan lag, wie weet wie je er nog mee kunt helpen?

Ik had dus zoals ik al eerder zei een nieuwe grafische kaart en wat nieuw geheugen in de computer gezet, het geheugen omdat ik telkens die melding kreeg van Windows en de grafische kaart omdat wij graag leuke spellen spelen die dat gewoon nodig hebben.

Aan de grafische kaart lag het niet, alhoewel we al wel voor de zekerheid toch een extra koeler hebben geplaatst in de computer omdat die niet standaard op de kaart zelf zat.

Het lag dus geheel aan het geheugen!
Dit had ik in de computer zitten(en dan zet ik gewoon neer wat er op het geheugenstripje zelf staat):

256 Mb, 333 MHz,Cl2.5
32M x 64 DDR
AM 256D08C2C-PC2700
535104 60885 CLK

Deze had ik erbij geplaatst:

512 Mb DDR PC-3200
9702-512-1186
Elixir 0317
N2ds25680BT-5T
200ROBFY TW

Ik heb ook geprobeerd de computer te laten draaien op alleen de 512MB maar dat ging echt niet.

De computer heeft nu dus gewoon weer 256 Mb en een nieuwe grafische kaart en loopt helemaal niet meer vast.

Toch zou ik heel graag willen weten wat nou het verschil is tussen de twee geheugenstrips??? Ben reuze benieuwd!

groetjes,
Anjatjuh. :thumb: :D :)

en dat is dan het probleem geweest Pasja???

groetjes, Anjatjuh.:)

Dat durf ik echt niet zeggen, voorheen was het geen probleem om 2 "soorten" geheugen te plaatsen : het snelste geheugen pastte zich dan automatisch aan, aan het langzaamste geheugen, maar of dit nu ook bij jou in deze situatie geldt.......... ik durf het niet te zeggen.

tja dat is wel zo, maar laten we het dan maar hierbij houden , ik ga de vraag de status opgelost geven want dat is dit probleem ook!

Ik bedank een ieder die geholpen heeft!

Groetjus! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan