foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

johan1276

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2004
Berichten
188
Hallo.Ik heb een probleem. ik krijg bij het installeren van een scaner en ook bij sommige software de melding=kan WINOLDAP.MOD niet vinden= en kan dat niet geinstalleerd worden.Hoe kan ik dat oplossen? Ik heb windows XP Home ED GR
johan1276:cool: :cool: :cool: :cool:

johanseure@wanadoo.nl
 
reactie

Hallo ELISA,ik had dit ook al gezien op google,maar ik kan geen engels en dat is natuurlijk ook een probleem,maar het gekke is dat het programma wel werkt op een andre computer ook met XP Home Ed en daar werkt het heel goed.dus het probleem is er nog,ik ben wel wat aan het downloaden met eMule (winoldap.mod) maar of dat helpt?een heb ik er al binnen maar ik kan er nog nikt mee,want dat heeft met muziek te maken er staat op de picogram een muziek
teken,dus wacht ikmaar op die andere downloads Gr johan1276


johanseure@wanadoo.nl
 
Dan zou je ook bijgaande Winoldap.mod in System32 kunnen zetten.
Geef eerst diegene die er in zit een paar xxxxx
Ik gooi nooit zo vlug iets weg :)
Ook zal ik nog even die sites doorlopen.
 
Laatst bewerkt:
re.fout

hoi Elisa,ik heb het gedownload en nuverder?want als ik hem uitpak zegt hij er is geen voorbeeld beschikbaar,dus het is voor mijn nog een raadsel hoe het verder moet.groetjes johan1276:rolleyes: ;) ;)
 
Ga op dat file staan, rechtsklik en kies voor alles uitpakken.
In het volgende schermpje vraagt Windows dan om een directory. Je zoekt C:\Windows\System32 op en dan kies je voor uitpakken.
Dat is het.
Als dan die Winoldap.mod corrupt was zou het nu goed moeten zijn.
 
Laatst bewerkt:
re fout

Hoi Elisa Ik denk dat het probleem verholpen is.winoldap.mod staat bij het zoeken ook bij windows\systeem32 dus neem ik aan dat hij er op zit,als ik de scanner aansluit geeft hij de melding ook niet meer,dus nu ga ik de scanner opnnieuw installeren in de hoop dat hij nu wel werkt,dan kan ik verder met mijn club op clubs.nl (van GEND & LOOS)Ieder geval heel hartelijk bedankt voor de hulp,en als niet lukt dan neem ik wel contact op

groetjes johan1276 xxxx:love: :) :) :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan