foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

whitewolff

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2001
Hallo allemaal,

De computer van mijn dochter tikte een aantal keren bij het opstarten en gaf als foutmelding. Bestand ACPI.System adress 84944eo base at f8475000 date stampe 3d 6dd697 zegt mij niets.Toen heb ik de harde schijf vervangen door een anderen.Het getik is nu weg.doe ik er de windows xp cd er in komt er te staan direct na het opstarten NTLDR ontbreekt,en ik weet niet wat dat betekent.En als ik nog eens opstart begint hij wel en vraagt na een tijdje,druk op enter als je windows nu wilt installeren,maar dan hangt hij.Dit wisseld de hele tijd .Of zou de voeding kapot zijn.Is nog geen jaar oud.AUB Graag wat tips.

Groetjes: Indiaan2539@hotmail.com:confused:

Heb je die schijf ge-fdiskt? En daarna geformatteerd? Daarna zou je windows wel goed moeten kunnen installeren.

Nee want ik kom niet verder dan, dat wat ik getypt heb. .Maar de schijf is al geformateerd op mijn eigen computer.

groet.

Probeer eens de xp-cd met een vochtig doekje schoon te maken. Blijkbaar kan de inhoud v.d. cd niet goed worden gelezen.

Dennis.

Opgelost

Hallo,

Wat ik gedaan heb is bij power management setup in de bios.ACPI op disable gezet,staat normaal op enable.Dit heeft met foutmeldingen te maken.Toen was het geen probleem om Win XP opnieuw te installeren.Trouwens heb een Epox moederbord.

Groet Indiaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan