foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

kreemers

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2000
hallo kreeg net mailtje van een oud tante die blij is dat ze kan e-mailen, maar zodra er fouten zijn bijna op tilt slaat en nu u hulp in roept, want ook ik weet zo niet de oplossing.

ze krijgt de volgende melding.
easydate heeft een fout veroorzaakt in wininet.DLL
easydates word nu gesloten
als er zich problemen blijven voordoen start uw de computer
opnieuw op
ook komt dit zelfde bericht er in met het woord cgjwdulm

wat moet er gedaan worden om dit op te lossen. na 2x op " iets" geklikt te hebben word het programma afgesloten zegt ze. in het venster komt ook een geel tekentje voor - hoe of wat ???

alvast bedankt voor uw hulp.

hier

hoi de link hieronder kun je het dll bestandje vandaan halen en weer koppelen dan moet het volgens mij weer goed zijn.

hier de link: hier

succes verder groetjes mike

kan je ook vertellen waar bedoelt dll bestandje op de C schijf bewaard moet worden of zet deze zich zelf op de juiste plaats??

alvast bedankt voor je snelle reactie.

nogmaals u aandacht

als ik op de link klik kom ik op een site waar deze dll bestand te downloaden blijkt te zijn, MAAR men moet hier voor betalen als ik het goed begrijp. waar is deze gratis te downloaden ??

hoi

hoi sorry daar had ik niet zo gou opgelet kijk deze link eens als ik het goed heb is deze wel gratis:

link

en waar die moiet komen moet je even kijken hoe het prog heet ga naar deze comp. dan naar c: daarna naar programfiles daar tussen zoeken welk programma het is en dan ergens tussen zetten.

ik denk niet dat hij zicht zelf daar neer zet.

wat je wel even moet hebben is winzip maar ja dat hebben de meesten wel.

succes en ik hoor het nog wel

groetjes mike

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan