Foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

meilliyon

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2004
Berichten
16
Mijn broertje heeft een ps2, en sinds een maand geeft die bij elke spel fout bij het lezen.
audio cdtjes en dvd's leest die gewoon wel.

Heeft iemand misschien een idee Hoe dit gemaakt kan worden(hij is niet omgebouwd, maarheeft ok geen garantie meer)
laat me weten als jij iets weet.:8-0:

gr. meilliyon
 
Je kan proberen hem (de playstation, niet je broertje) op zijn kant te zetten...
 
Hmmm....
maar aangezien er geen garantie meer op zit, kan je hem even open schroeven, misschien zit er wel een vuiltje op de laser
 
Hoi,

Misschien dat jij dit niet weet. maar jou broertje wel, dat hij misschien gekopieerde of illegalen kopien heeft.

Het zou kunnen dat ie daarom een foutmelding geeft. Dit hoeft natuurlijk niet maar het zou kunnen..

Succes;)
 
zit er ook al niet. hij gaat wel grrrr grrrr grrrr grrrrrrrrrrrrrrr doen(geluid van draaien), terwij bij gewone cd alles heel soepel loopt.
 
Hmm ik zou er misschien mee terug gaan naar de winkel waar je hem hebt gekocht of misschien is er een speciale winkel waar je dit soort dingen kan laten verhelpen. Of bij een gameshop :rolleyes: :rolleyes:
 
Klinkt het alsof die cd's slippen?
Zijn het originele cd's of een kopie daarvan?
 
@Elisa. Als je goed leest heeft hij dit al beantwoord
Nee, ik heb goed gelezen. Jij niet :p
nee aan illigale spellen doen we niet. Schrijft meillyon.
Ik heb het over kopieen. Dat is heel wat anders. Veel mensen maken kopieen van hun eigen cd's/dvd's.
Als Meillyon dat heeft gedaan dan zou het kunnen zijn dat zijn cd/dvd speler die kopieen niet pikt.
 
nee ook geen kopieen, en btw, ik ben een zij geen hij.

en het klinkt niet alsof de schijfjes slippen. dat zou ook een beetje onlogisch zijn aangezien die wel gewoon andere media leest(dvd's, muziek cd's)
 
Nee dat is niet onlogisch meilliyon. Bepaalde merken slippen bij mij als een gek en het lukt me haast niet om er gegevens af te krijgen. Hier moet je dus wel degelijk rekening mee houden.

Sorry dat ik hij zei maar je nicknaam zegt mij niet of het mannelijk of vrouwelijk is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan