Foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jan Sagel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 feb 2006
Berichten
1
Ik heb sinds 2 dagen Norton Utilities op de pc gezet en mijn schijf laten scannen(disck Doctor) op fouten en dat dit gerepareerd moest worden. Dit is dan ook wel gebeurd maar als ik hem nu op start geeft hij 2 parties aan die niet gerepareerd kunnen worden omdat hij dit mist en de volgende aanduiding word gegeven.

C:\windows\$NTuninstallKB898458$\Orun32 exe
C:\windows\system32/mapisrvr.exe.

Deze kan hij niet repareren omdat hij ze niet kan vinden.

Ik ben niet zo'n computerfreak maar kan iemand mij helpen hoe ik dit weer in orde krijg.
 
Staan deze twee files wel op je systeem, als ze niet staan kan norton ze ook niet reperen, al zegt norton dat ze gerepeerd zijn.
 
als je er geen last van hebt zou ik het gewoon laten staan, als je geen Norton Utilities had gehad had had je het ook niet geweten.
 
Welke versie heb je...waarschijnlijk een System Works 20.. Het is een bekend probleem met WinDocter. Zou sowieso een ander virus programma nemen...bijv. Norman. (Want Norton heeft wel meer van dit soort errors) Norman werkt erg goed en gebruikt weinig geheugen ivt norton. Post even welke versie je precies hebt...Grtz..
 
Laatst bewerkt:
Jan, ik heb de gewoonte om alleen maar weg te gooien of te herstellen waar ik het mee eens ben.
Zo'n file dat Norton mist is waarschijnlijk door een programma slordig geinstalleerd. Als alles goed loopt gewoon ignore doen.
Je zult nog wel merken dat Norton in de loop der tijd een hoop gaat missen. Je raakt er aan gewend. Norton is niet slecht..........er wordt slecht geinstalleerd.
Als je één keer Pinnacle op je pc hebt gezet dan weet je wat een slordige installatie is :D
 
Dat probleem komt meestal voor van een progr. wat ze zelf gedownload hebben en dat wordt geinstalleerd en dan komen de fouten voor als deze meldingen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan