foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

jordyvan

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2006
Berichten
205
beste helpmij lezers,

ik heb laatst wat afleveringen van LOST gedownload. maar nu ik bij aflevering nummer 17 ben, wil hij het wmp bestand niet afspelen...:confused: best raar, want al die andere bestanden zijn het zelfde. ook een codec pack all in one is geinstaleert (was nodig voor die zelfde bestanden) dus daar ligt het probleem ook niet (denk ik)

wanneer ik alleen al het bestand selecteer word er een foutmelding weergegeven. moet ik misschien het bestand opnieuw downloaden?

groeten,

jordy
 
Je zegt:

"Wanneer ik alleen al het bestand selecteer word er een foutmelding weergegeven."

Misschien handig als je even kan vertellen wat voor foutmelding. Je zegt dat het een wmp bestand is maar wat voor extensie heeft het bestand? Avi? Was de film ingepakt met winrar toen je hem downloade?

Probeer in iedergeval even www.videolan.org deze speelt veel af.

Succes! :thumb:
 
Je zegt:

"Wanneer ik alleen al het bestand selecteer word er een foutmelding weergegeven."

Misschien handig als je even kan vertellen wat voor foutmelding. Je zegt dat het een wmp bestand is maar wat voor extensie heeft het bestand? Avi? Was de film ingepakt met winrar toen je hem downloade?

Probeer in iedergeval even www.videolan.org deze speelt veel af.

Succes! :thumb:

ik zal de vraag op opgelost zetten. ik heb namelijk vlc player gedownload. en toen speelde hij het bestand wel af. maar bedankt voor je reactie...

jordy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan