foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

carlosmalta123

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 okt 2007
Bij het openen van OE t.b.v. 4 adressen blijft OE consistent lang hangen bij het adres waar de meeste mails binnekomen en stopt dan steeds weer weer met de melding "dat er fouten zijn ogetreden bij het verwerken van de taakverzoeken"[verzenden en ontvangen].
Details:"De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'encontro', Server: 'localhost', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC0F" Wegklikken en opnieuw opdracht geven zorgt dan veelal voor downloaden, maar soms moet ik zelfs de computer herstarten en dan alles opnieuw. Bovendien krijg ik meestal meerdere keren dezelfde berichten binnen.Hoe kan ik daar een eind aanmaken?
Ik heb bij ontvangst Spampal antispam draaien en Norton + Zonealarm firewall aanstaan.

Heb je alleen norton antivirus, of staat daar ook de firewall van aan?
Probeer het eens zonder firewall(s) en kijk of het dan wel wil lukken.
Lees ook hier wat microsoft er over zegt.
mvg Leo

Heb je alleen norton antivirus, of staat daar ook de firewall van aan?
Probeer het eens zonder firewall(s) en kijk of het dan wel wil lukken.
Lees ook hier wat microsoft er over zegt.
mvg Leo

Dank Leo. Alleen NAV staat aan. Sinds ik mijn abonnement op NAV 2005 verlengd heb zijn er allerlei problemen. Maar ik beperk mij hier maar even tot mijn vraag. Ik zal beginnen met ZA uit te te zetten. Zou verstandig zijn de firewall alleen aan te zetten bij het surfen?
Ik moet ook melden dat ik de berichten in OE niet meer kan weggooien, tenzij in de veilige modus. Ik denk dat ik heb teveel berichten laten staan.
Ik heb begrepen dat je daar allen uitkomt door die berichten naar een andere map te verplaatsen en dan OE opnieuw te starten.

Heb je zoveel mail in je inbox dan?
lees hier meer over archiveren.
Wie weet, lost dat al je probleem op.
Verder kan de oorzaak liggen in Norton, ZA
Of mogelijk je spamfilter. Dat is uiteindelijk het programma wat je mail op haalt bij de popservers en stuurt deze naar de localhost (ip127.0.0.1), daar haalt OE het weer op.
Schakel alle bovengenoemde programma's een voor een uit om te zien waar de oorzaak zit.
Kijk vooral goed naar de instellingen van je spamfilter.
Het is trouwens niet verstandig om de firewall alleen bij het surfen te gebruiken.
Mocht daar het probleem zitten, dan moet deze opnieuw geconfigureert.
(Staat de windows firewall uit?).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan