Foutmelding

• Onderwerp starter Onderwerp starter ObAt
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ObAt

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2008
Hallo,

Ik krijg een (Fout)melding bij het opstarten. Niet altijd maar als ik hem krijg start Windows niet op. Ik moet vaker de pc 6-7 keer resetten om de foutmelding te verkomen. De melding was ongeveer :confused::

Kan Bestandsysteem van station /??/volume{a118cb29-8o2-11dd-9025-001cc060acc} niet bepalen.

Windows heeft schijfcontrole voltooid.
......

Dit kwam sinds ik via TuneUp Utilities 2008 schijfcontrole deed.

ObAt

Goedemorgen,

Je zou kunnen bekijken met een testprogramma van het merk van de hd of de hd nog goed is.

Modag

Hoi,

Geeft niet,dan ben ik bang dat het een softwarematige fout is dan zou je nog terug kunnen gaan met systeemherstel.

Modag

Hoi,

Geeft niet,dan ben ik bang dat het een softwarematige fout is dan zou je nog terug kunnen gaan met systeemherstel.

Modag

Hallo,

Dat heb ik inderdaad nog niet geprobeerd. Resultaten post ik zo:D

ObAt

Hallo,

Helaas, ik kreeg weer 2 keer dezelfde foutmelding.

Oh ja, De Foutmelding krijg ik nadat WIndows klaar is met die Laadbalk, en voordat dat er 'Welkom' staat. Ik heb ook Windows Vista x86 64BITS

ObAt

Hallo,

Ik denk dat het iets met een registerkey heeft te maken, maar ik heb geen idee welke :eek:. Dat is wat ik denk, ik weet het niet zeker:p

ObAT

Hallo,

Repareren heeft geen effect gehad :(. Ik denk nog steeds dat het iets heeft te maken met een optie dat aan staat en maar niet uit wil :confused:, ik heb 'TuneUp Utilities 2008' al verwijderd maar nee...

Bedankt,

ObAt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan