Foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Sinds vandaag ben ik "lid" geworden van een nieuwe site (dankzij mijn dochter) en ik krijg daar elke keer dezelfde foutmelding:

Door uw beveiligingsinstellingen mogen websites geen ActiveX-besturingselementen gebruiken die op deze computer zijn geïnstalleerd. Deze pagina wordt mogelijk niet juist weergegeven. Klik hier voor opties.

Ik krijg om de 2 minuten steeds dezelfde melding en die komt boven in beeld. Je krijgt de gelegenheid om hem weg te klikken, maar elke keer komt deze melding terug. Weet iemand misschien wat deze melding betekent en hoe ik deze irritante melding definitief kan laten verdwijnen?

Als je de site vertrouwd moet je op Opties klikken en dan accepteren dat het active-X element geinstalleerd wordt.

Om welke site gaat het?

Sinds vandaag ben ik "lid" geworden van een nieuwe site (dankzij mijn dochter) en ik krijg daar elke keer dezelfde foutmelding:

Door uw beveiligingsinstellingen mogen websites geen ActiveX-besturingselementen gebruiken die op deze computer zijn geïnstalleerd. Deze pagina wordt mogelijk niet juist weergegeven. Klik hier voor opties.

Normaal krijg je dit bericht(in 'n geel balkje onder de browser) Deze website probeert een activeX- besturingselement op uw computer te installeren.Wilt u dit toestaan? Klik enz.
Dat bericht dat u gekregen hebt heb ik nog nooit gezien en ik waar al heel lang op internet rond,dus zou ik zeggen bekijk deze popup met 't nodige wantrouwen ik zou snel van de site afgaan en niet meer teruggaan,één verkeerde klik en je haalt je 'n hoop ellende in huis!! Dit riekt naar spyware ! Ik voel 't gewoon aan m'n water.

Laatst bewerkt:

Ik ben op die site geweest maar zie niets verkeerds,maar ik ben dan ook geen lid geworden,wat u moet doen is deze site aan de vertrouwde websites toevoegen.
Ga naar de site ,in de browser rechts: klik op extra/internetopties/beveiliging/vertrouwde websites selecteren/websites. Als 't goed is staat 't adres van de betreffende website al in 't vak "deze website aan de zone toevoegen" maak van http:// https:// en klik op toevoegen.Klaar! Als het goed is staan hierin ook de adressen van uw bank als u internet-bankiert.

Ik heb precies gedaan wat je hebt gezegd, maar zonder resultaat. Krijg nog steeds diezelfde foutmelding ...

Hoe is de beveiliging ingesteld bij internetopties? normaal/normaal hoog/hoog/of aangepast? In 't verleden nooit geen problemen gehad? Is dat de enige site die deze melding geeft? of krijg je die op meer sites?

De beveiliging staat op aangepast. Ik heb dit nooit eerder gehad, en dit is de enige site waar ik er last van heb.

Mijn vraag is nog steeds niet opgelost. Zou iemand me verder kunnen helpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan