Foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

freedom

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2006
Ik heb een foutmelding die blijft terugkomen. Systeemherstel hielp niet. Heeft iemand een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen?

Er staat;

"RUNDLL

Er is een fout opgetreden tijdens het laden van C:\Program Files\Common Files\Paretologic\UUS2\UUS.dll

Kan opgegeven module niet vinden."

Ik denk dat het gebeurt is nadat ik wat drivers gedownload en geinstalleerd had, maar weet het niet zeker.

Hallo,

Je hebt waarschijnlijk ParetoLogic’s Data Recovery verwijderd. Nu staat dit nog wel in de geplande taken van Windows, en dat moet ook nog verwijderd worden.

Ga naar Start-->Alle programma's-->Bureau accessoires-->System Tools-->Geplande taken. Verwijder hier de taak van ParetoLogic Registration, en je hoort er geen last meer van te hebben.

Groetjes,
Donkade

Hallo,

Je hebt waarschijnlijk ParetoLogic’s Data Recovery verwijderd. Nu staat dit nog wel in de geplande taken van Windows, en dat moet ook nog verwijderd worden.

Ga naar Start-->Alle programma's-->Bureau accessoires-->System Tools-->Geplande taken. Verwijder hier de taak van ParetoLogic Registration, en je hoort er geen last meer van te hebben.

Groetjes,
Donkade

Dank je wel Donkade, ik heb gedaan wat je zei. Bij geplande taken staat ook nog Paretologic update version 2. Moet dat ook verwijderd worden?

Groetjes,
Freedom

Hallo,

Die mag je ook gerust verwijderen. Nu hoort ook je probleem opgelost te zijn.

Groetjes,
Donkade

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan