Foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

sepehr

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2010
Hoi,

Gisteren is mijn PC automatisch opnieuw opgestart, maar na het opstarten ging hij in een andere modus(niet veilig modus). met modus bedoel ik een andere beeld en kleur.

Na iedere opnieuw opstarten verschijnt dit bericht:

HP AiO Device Object Server
Registerclassobjects failed: hRes=0x800706BA
De RPC-Server is niet beschikbaar
Maximum retry attempts exceeded

Mijn anti-virus wordt niet uitgevoerd ik krijg hem niet open, ik kan mijn bestanden en mappen niet kopiëren en plakken naar mijn externe hard schijf, geen internet verbinding, de logo van internet verbinding verschijnt niet onder het beeld. ik kan de pc niet herstellen via de "msconfig" uitvoeren. ik heb hem in veilig modus opgestart maar weer geen internet en hij blijft hetzelfde als normale modus.

Wat is er aan de hand met mijn PC, ik heb belangrijke documenten op de hard schijf en ik wil hun niet kwijt. Help mij alsjeblieft.

Ik denk dat je je pc moet herstellen.
Dit gaat zo;

1. Boot vanaf je cd, druk op een toets als er staat zoiets als dit:
"Druk op een toets als u windows vanaf uw cd wilt starten"

2. Nadat het geladen is, kan je uit 2 dingen kiezen: "Herstellen" en nieuwe "installatie"
Kies voor nieuwe installatie.

3. Nu kan je je windows herstellen ZONDER dat al je bestanden verwijderd worden.
Vervolgens druk je op "R" om te herstellen.

4. Wacht even, tot winodws herstelt is.

En nu moet alles het goed doen, en je bestanden die erop stonden, staan er nu nog steeds op.

LET OP: Als je op nieuwe installatie drukt, pas dan op dat je GEEN NIEUWE windows installeert, maar alleen herstelt.

Ik heb Mcafee anti-virus, en heb helaas geen Windows cd, mijn Windows is wel legaal.

bedank voor je oplossing,

ik heb alles gedaan, alle stappen, maar het probleem is niet opgelost.
pc heeft geen internet verb. zelfs in safe modus, ik kan de bestanden 5958xdat.exe en 5960xdat.exe niet van USB kopiëren en in een map in pc plakken. 5959xdat.exe kon ik niet op internet vinden.
svchost.exe bestaat niet op mijn pc. en mijn andere pc heeft win. vista dus niet XP, dus kan ik deze niet van een pc kopiëren naar andere.

ik weet niet meer wat ik moet doen.

Wat @Quin waarschijnlijk over het hoofd heeft gezien (voor de overigens verder juiste inschatting v.h. probleem) is dat die oplossing alleen voor "business & corporate" users is.
Dit is de link voor Home users.

Laatst bewerkt:
Dit is niet de eerste keer dat een antivirusprogramma een OS om zeep heeft geholpen!
Was dat vorig jaar niet AVG? Maar je hebt 't gelukkig kunnen oplossen,je zal wel niet de laatste zijn.:thumb:

maar ik zat niet achter mijn pc toen hij bezig was met het updaten, ik was 2 á 3 uurtjes later terug en het was al te laat.
ik kon de instructie voltooien met behulp van een Windows cd hulpprogramma. met de Windows van mijn pc kon ik het niet doen, maar goed, het is nu alles goed gekomen en ik heb inderdaad nog een lesje geleerd.
nogmaals bedank,
en fijn weekend

maar ik zat niet achter mijn pc toen hij bezig was met het updaten, ik was 2 á 3 uurtjes later terug en het was al te laat.
ik kon de instructie voltooien met behulp van een Windows cd hulpprogramma. met de Windows van mijn pc kon ik het niet doen, maar goed, het is nu alles goed gekomen en ik heb inderdaad nog een lesje geleerd.
nogmaals bedank,
en fijn weekend

Eens welke gebruiker,je verwacht niet dat een antivirusprogramma systeembestanden voor een virus aanziet en uit zichzelf systeemprocessen gaat stoppen,dit was ons allemaal gebeurd als we dit specifieke programma op de pc hadden gehad.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan