Foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Merel 09 09

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2009
Hallo,

sinds 3/4 dagen krijg ik bij het opstarten van Windows 7 een foutmelding:

RunDLL
Er is een probleem opgetreden tijdens het starten van
C:\Users\[naam]\AppData\Local\sxtdicpi.dll

Kan opgegeven module niet vinden.

Ik heb geen idee wat dit is en op internet kan ik er ook niet echt iets over vinden. Volgens mij werkt alles nog wel gewoon, dus het is geen groot probleem. Toch zou ik graag willen weten wat dit is en of ik er misschien iets aan kan doen...

Groetjes!

ga naar deze computer> c: schijf rechtermuisknop>tablad extra>volume op fouten controleren.

Kun je doorgeven wat je voor een computer hebt? Dus merk + type.
Dat dll bestand is een dll bestand voor de sigmatel audio software.
Dit probleem kan met je audio drivers te maken hebben, ofwel met de sigmatel sound manager.
Sigmatel levert geen support voor windows 7. Indertijd veel gebruikt voor dell systemen en sommige hp computers.

Als we het merk+ type van jouw computer weten, kunnen we specifieker zoeken naar passende software.

In ieder geval een Medion, maar waar vind ik het type? of stel ik nu een hele domme vraag? Ik denk dat ik hem 2 jaar geleden heb gekocht.

Zo'n scan werkt trouwens niet, want die kun je blijkbaar alleen uitvoeren als je geen programma's open hebt staan uit die map. En voor zover ik weet heb ik geen programma's open staan, maar het is de C:/ map, daar zitten toch ook dingen van het systeem enzo in? Dus ik dacht dat het daar wel aan zou liggen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan