Foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

guuus

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 jan 2013
wanneer ik een powerpoint download van internet krijg ik: Kan de toepassing niet correct starten (0xc0000005). klik op ok om de toepassing te sluiten. vervolgens krijg ik: Powerpoint heeft in "powerpointnaam".ppt een probleem met de inhoud aangetroffen. powerpoint kan proberen om de presentatie te repareren, als ik op repareren klik lukt het nog steeds niet.

als ik excel download van internet geeft, krijg ik een foutmelding: het bestand is beschadigd en kan niet worden geopend.

een paar maanden hiervoor had ik deze foutmeldingen niet bij het open van programma's op deze sites..
kan iemand mij helpen deze problemen op te lossen????

Als je op het pps bestand klikt met de rechtermuisknop en op Eigenschappen klikt, zie je dan ook een knop Blokkering opheffen... ? en Scan je altijd gedownloade bestanden met een virusscanner voor je die gaat gebruiken?
Kan je ook in het logboek kijken?
Open Computer en blader naar C:\WINDOWS\system32\eventvwr.msc en dubbelklik daar op.
Als het logboekbestand opent kan je in het linker deel bladeren in de logboeken.
Je kan het pps bestand openen en de tijd en datum onthouden als die gebeurtenis zich voordoet.
Dan kan je beter zoeken in het logboek. Probeer de foutcode te vinden en kopieer die hier naar toe.
Ook kan je via het logboek fouten melden aan microsoft.

Wilde je het pps bestand afspelen in de viewer of in powerpoint openen om te bewerken?

Heb je nog systeemherstelpunten en ben je niet geinfecteerd?

ik zag wel een filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=5XVgmhrp20I

Maar dan moet je wel software downloaden en installeren, probeer het eerst eens via het logboek.

hier zie ik de vraag ook maar was het niet opgelost
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/237866-Toepassingsfout-0xc0000005

check het volgende:
Start\Configuratiescherm\Alle Configuratiescherm-onderdelen\Systeem >
klik in het linker venster op Geavanceerde systeeminstellingen
Klik op tabblad Geavanceerd.
Klik op de knop Instellingen onder Opstart- en herstelinstellingen.
Kijk onder Systeemfouten of Een gebeurtenis in het systeemlogboek registreren aangevinkt is.
Lukt dat niet ga naar help en ondersteuning in het startmenu en zoek op Opstart- en herstelinstellingen
qq8vfm.jpg

In het logboekbestand kan je ook bladeren:
2h8ae12.jpg

Laatst bewerkt:
ik wilde de ppt open om te bewerken.

bedoelde u ditNaamloos.jpg

Laatst bewerkt:
Ja dat is het logboek.
In het linker venster kan je bladeren door de logboeken en zoeken naar de gebeurtenis.
Dus als je de fout forceert door het bestand met fout te openen kan je daarna in het logboek naar vermeldingen zoeken van die tijd en datum.
In het rechtervenster kan je op gebeurtenissen klikken en de inhoud kopieren.

Heb je nog systeemherstelpunten en ben je niet geïnfecteerd?

207mb77.jpg

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan