foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

freedom

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2006
Hallo,

Ik krijg steeds de melding; "Wilt u button.js van api.tweetmeme.com openen of opslaan?"

Weet iemand hoe ik dit (het liefst snel en makkelijk) weg kan krijgen? Ik dacht dat het met Java te maken had, maar ik heb gewoon de laatste versie..

Laatst bewerkt:
Hoi,
je twittert regelmatig of hebt een blog?
Je hebt blijkbaar toestemming verleend om de button/plug-in te installeren zonder dat je het wist?
Tweetmeme is a service which aggregates all the popular links on twitter to determine which links are popular. Tweetmeme is able to categorize these links into 4 distinct categories, blog, video, image and audio.
Ik heb er verder geen verstand van maar heb wel een link met wat meer Info (Eng).

Verplaatst van Win 7 naar deze sectie.

Laatst bewerkt:
Ok, ik kan je ook alleen maar wat op weg helpen: Het is Twitter-AdWare, net geen malware, alhoewel de definitie arbitrair is. Waarschijnlijk heb je een website bezocht die dat script heeft uitgevoerd, of een IFrame op een website.

Ondertussen is de maker ervan van naam veranderd, maar heeft onveranderd nog steeds als doel om gelegenheid tot het verspreiden van adware, mogelijk met malware als je doorklikt.

Oude naam: hxxp://tweetmeme.com
Nieuwe naam: hxxp://datasift.com

&Mik was me weer voor, grrr, kan niet eens meer even rustig op speurtocht!.. ;)

Hoi,

Bedankt voor de reacties... ik twitter eigenlijk nooit en heb ook mijn facebook account maanden geleden verwijderd want ik heb echt een gruwelijke hekel aan die dingen :D Maar ik denk dat het klopt wat jullie zeggen want ik zocht onlangs een naam op twitter hoewel ik geen account heb.

Laatst bewerkt:
Hoi,
probeer eens of Mbam wat kan vinden (klik op de link in m'n handtekening).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan