foutmeldingen, diverse problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bonbon

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2009
Hallo ,

Ik heb sinds enkele weken nieuwe pc met mobo asus vanguard b85, intel i3 , windows 8.1 met M-audio geluidskaart audiophile 2496 via PCI slot ( stuurprogramma uitgevoerd in compabilitietsmodus windows 7 )

na 2 weken problemen met groen scherm bij kijken youtube of andere online beelden, geluid was prima

hier ook over gepost zonder oplossing ...

toen beloten Pc via pc-instellingen /herstellen/ te vernieuwen,

beelden zijn weer ok, maar nu is geluid erg slecht, kraken etc ... ( heb al aantal malen software verwijderd en opnieuw geïnstalleerd zonder succes)

nu krijg ik om de paar minuten de melding : computer problemen oplossen/ er zijn fouten opgetreden op een station, start de pc opnieuw op, >>.. maar als ik dat doe blijft de melding komen,
geluidskaart verwijderd .... melding blijft komen,

'SM-buscontroller' heeft geen stuurprogramma'SM-buscontroller' heeft geen stuurprogramma
Er is geen stuurprogramma geïnstalleerd voor 'SM-buscontroller'. Niet opgelost Niet opgelost

'PCI Simple Communications-controller' heeft geen stuurprogramma'PCI Simple Communications-controller' heeft geen stuurprogramma
Er is geen stuurprogramma geïnstalleerd voor 'PCI Simple Communications-controller'. Niet opgelost Niet opgelost

Hardwarewijzigingen zijn mogelijk niet gedetecteerdHardwarewijzigingen zijn mogelijk niet gedetecteerd
Recente hardwarewijzigingen zoeken Voltooid

Oh, ja ... Ik heb ook problemen met mijn KPN v8 modum , internet valt steeds uit, er komt over 2 dagen n monteur ......

Heeft iemand n idee ..... ik ga anders windows helemaal opnieuw installeren maar heb daar uiteraard weinig zin in ..............

mvg

Koen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan