Foutmeldingen drwtsn32.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

Air Aai

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2001
Berichten
193
De laatste week regent het foutmeldingen op mijn pc. Bij zowat iedere handeling die anders is dan op internet wat opzoeken krijg ik foutmelding dat er iets loos is met 'drwtsn32.exe'.

Outlook, Excell e.d. start niet meer op, op linken klikken voor een WMV-filmpje geeft foutmelding, Cookies en tijdelijke bestanden verwijderen geeft een rundll-foutmelding etc. Als ik MSN op wil starten ook foutmelding. Zelfs als ik Internet Explorer afsluit en opnieuw opstart krijg ik de foutmelding van drwtsn32.exe.

Als ik dan ten einde raad opnieuw op wil starten gaat dat ook niet zonder slag of stoot want dan blijft ie 'hangen' op 'Office Watson' en moet ik 'Taak beëindigen' kiezen omdat schermpje weer af te sluiten en verder te gaan met het herstarten.

Is de enige remedie om pc opnieuw te formatteren en installeren?
 
en een systeemherstel heb je al gedaan ??
 
Heb gisteren een systeemherstel proberen te doen tot 6 november jl. maar die kon die niet voltooien zegt ie.

Nog een voorbeeldje btw: wilde net Configuratiescherm-Software openen en dan geeft ie alweer een drwtsn32.exe foutmelding. :(
 
Laatst bewerkt:
Hier staan nogal wat oplossingen
 
Nou, gisteren Windows opnieuw geïnstalleerd.

Als eerste daarna Kaspersky er weer op gezet. Toen we verder wilden gaan......... storingsmeldingen drwtsn32.exe, rundll.exe, update.exe. Het lag dus aan Kaspersky!!

Kaspersky eraf gehaald en verruild voor de trial versie van Macafee en niks, nada geen last meer. Nu meen ik idd wat gelezen te hebben over updates die Kaspersky corrupt zouden maken. Nou, dat klopt dus ook!

Bedankt voor je reactie!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan