foutmeldingen messenger

Status
Niet open voor verdere reacties.

partyanimal

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2006
Kheb me computer herinstaleert met windows XP maar krijg steeds foutmeldingen van messenger service zoals het volgende (Messenger-service berichtvan SECURITY aan Alert op 29/12/2006 3:50:43 STOP! Register Cleaner Recommended To fix the errors please do the following:1Download Register Repair from:http//www.regwinclean.com 2:install Registestry Repair 3:Run Registry Repair 4.Reboot your computer FAILURE TO ACT NOW MAY LEAD TO DATA LOSS AND CORRUPTION!)dat heb ik zo ieder minuut eens .Kheb dit ooit vroeger eens had maar kweet niet meer hoe ik dit toen heb opgelost .hopelijk kan me hier iemand helpen

Als er echt iets aan de hand is dan zal Windows zelf nooit naar een ander commercieel programma verwijzen om de boel te repareren. Er wordt via deze melding geprobeerd om je software te laten downloaden en te laten kopen. Je hebt gewoon last van Spy-Adware. Draai één of meerdere gratis spyware programma's zoals Spybot, Ad-aware, AVG of Windows Defender. Waarschijnlijk kun je de melding ook via Windows verkenner opsporen door er trefwoorden uit de melding in te zetten en bij verschijning ook meteen verwijderen.deze is overgens ook goed om je computer goed op te schonen.

Laatst bewerkt:
Geen spy- of ad-ware, maar de messenger service die misbruikt wordt.

Start - uitvoeren - services.msc

En dan de service messenger uitschakelen.

(edit) Ik heb dat ook altijd tijdens de installatie van XP. Maar op de één of andere manier wordt die service automagisch gestopt tijdens het installeren van alle servicepacks en updates.

Laatst bewerkt:
uitgeschakelt

kheb dus die service foutmeldingen uitgeschakelt hopelijk ben ik beetje gerust gelaten :rolleyes: allezins al bedankt:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan