Foutmeldingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Silenthunter

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2006
Ik heb vanochteend mijn pc geformateerd, omdat er simpel weg te veel troep op zat. Nou alles ging goed, ik de windows cd der ingedaan. XP geinstaleerd maar dan als XP opnieuw moet opstarten, krijg ik een foutmelding deze was "File \i386\mtkrntmp.exe kan niet laden, fout regel 7". Dus ik probeer nog een keer want ik kon niet veder krijg ik precies te zelfde foutmelding. Heb toen de andere XP cd`s gepakt om te kijken of het aan de cd lag bij cd 2 krijg ik "File \i386\mtkrntmp.exe kan niet laden, fout regel 7" het zelfde dus en bij de derde cd krijg ik de foutmelding "Line 2231 van de Inf bestand i386\txtsetup.sif is invalid". Dus wat is nou het probleem is er iets met de cd`tjes of is mijn pc gewoon helemaal kapot. Mijn pc is redelijk nieuw 2 maanden, en heb geen last gehad van virusen.

Alvast bedank,

Hoe had je de schijf/partitie geformatteerd?
Welke windows cd's heb je ?

Opgestart van de windows cd? en dat naar install gegaan?

Ik had de computer opgestart via de windows cd toen krijg ik de c: schijf op ntfs geformateerd en toen heeft setup automatisch met de instalering van Xp. Ik heb windows xp prof edition met de service pack`s er al op.

Edit:
Iemand nog ideeën voor dit probleem?????

Laatst bewerkt:
hallo

hey probeer dit is. zet je Windows xp cd in cd lezer dan op start klikken daarna uitvoeren en dan tik je dit er in sfc /scannow en enter.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan