foutmeldingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jamdanielsq

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2007
Halolo,

ik gebruik FP voor simpele sites. Maar na het invoegen van foto's in een collage krijg ik foutemldingen. Wil de site opslaan maar wer wordt een server-timeout gemeld (gebruik geen link naar server) tevens meldingen over problemen met de sharepoin-extensie etc. Kan nu de site niet meer opnenen en dus ook niet meer veranderen/ bouwen. Heb Fp opnieuw geinstalleerd maar het probleem blijft. Iemand een idee??????? is het trouwens mogelijk om de Fp-site te laten overgaan/ bewerken in dreamwaever?

gr,

martijn

bij openen site: er is een time-out voor de server opgetreden. (geeft dan ook geen bestanden en mappen weer, opent dan ook niet)
Als ik de index probeer te openen: er is een fout opgetreden bij het verkrijgen van toegang tot de site-bestanden van windows sharepoint services etc.

bij openen site: er is een time-out voor de server opgetreden. (geeft dan ook geen bestanden en mappen weer, opent dan ook niet)
Als ik de index probeer te openen: er is een fout opgetreden bij het verkrijgen van toegang tot de site-bestanden van windows sharepoint services etc.

Kun je de foutmelding misschien even hier kopieeren.

kan je me uitleggen hoe dat kan. Ik werk nml offline. Ik synchroniseer met een ftp programma (commander) en publiceer niet met frontage.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan