foutmeldingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mathvandijck

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2004
ik heb onlangs in mijn acer aspire x3200, die een intern geheugen had van 2gb ( ddr 2 667 mhz ),nieuw geheugen geplaatst van 2 x 2 gb ddr2 800 mhz.Deze zouden vlgs het boekje moeten werken. Alles wordt geaccepteerd, echter Vista valt na enige tijd werken plots helemaal uit en krijg het bekende blauwe scherm, waarna start repair verschijnt en alles daarna weer werkt. In windows 7 gebeurd niets bijzonders. Alleen als ik de pc enkele uren later opstart krijg ik checkdisk omdat de pc niet goed afgesloten zou zijn.Zou het plaatsen van het nieuwe geheugen hier de oorzaak van zijn?1 oud geheugen van ddr2 (667 mhz ) terugplaatsen en 1 nieuw laten zitten ?? ruilen kan niet meer.....

En onder Windows 7 gebeurt er niets en draait alles zonder problemen?

ja helemaal niets.......werkt stabiel en zeer snel !!! alleen dus s' anderdaags na het opnieuw opstarten...raar maar waar
meestal is het dus software of hardware, maar ga dat maar eens uitzoeken........ik heb toch sterk vermoeden dat de oorzaak bij het nieuwe geheugen zit....

Maar ik denk toch dat, als alles onder Win 7 probleemloos werkt, het geheugen niet de oorzaak zal zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan