foutmeldings problemen

• Onderwerp starter Onderwerp starter bboy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

bboy

Gebruiker
Lid geworden
29 feb 2004
met opstarten krijg ik deze foutmelding c:/windows/bridge.dll coult start ofzo wat is ut en het is best irritant.normaal als mijn computer is opgestart moet hij automatich verbinding maken maar dat doet hij ook niet meer inplaats darvan moet ik verbinding zelf opstarten met wachtwoord anders was het automatich verbinding maken en wachtwoord opslaan maar nu kan ik die vakjes nieteens aanklikken meer.ook krijg ik vaak problemen met kernel32 en dan loopt ales vast op explorer dat alles van internet afsluit.wie helpt mij.

bedankt het is al helemaal opgelost met spybot zonder hijack this log te plaatsen er was heel veel spyware iets van 150 ofzow alles hersteld en het systeem werkt weer alleen met vebinding maken nog niet hoe klos ik dat op.ik krijg dat schermpje niet meer voor verbinding maken en dan wachtwoord opaleen enzo waar kan ik dat vinden?

Je hebt schijnbaar dus toch nog een probleem.
Gezien het grote aantal spyware wat je had is waarschijnlijk toch nog niet alles weg.

Lees het eerste bericht op onderstaande link goed en plaats je Hijack log DAAR door op de knop REAGEER OP BERICHT te klikken.

Helpmij tegen Spyware offensief (deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan