foutmeling norton systemworks

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stigter

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 jul 2001
Berichten
1.940
Hoi,
Zie bijlage.

Ik heb al geuninstalled, verwijder progje norton gedraaid, jp powertools er overheen laten gaan, maar
blijf deze foutmelding krijgen..
Hoe is dit op te lossen?
btw,
pagina waar norton naar verwijst is niet beschikbaar:(

attachment.php
 

Bijlagen

  • email proxy.jpg
    email proxy.jpg
    18,7 KB · Weergaven: 102
Lex
het vreemde is,
nav2003 en nu2002, en cleansweep werkte goed.
Ik in me opruimwoede misschien iets verkeerd weggegooid, toen kreeg ik melding dat
navemail.dll corrupt was.
Oke, effe opnieuw installeren en dan zou hij het toch moeten doen denk je dan.. nee dus.

Toen maar norton system works erop gezet.. alles netjes verwijderd, zoals het ook hoort..

Paar keer opstarten, no problem, maar nu krijg ik weer die melding..
Zou het kunnen liggen aan het gebruik van JV-16 powertools, spybot (ook repareren register) en tc ative die aanstaan?

Ik ga even link van gezina proberen
 
Lex
Link van Geeske is om systemworks te verwijderen, maar krijg ik die problemen dan niet weer??
Bedoel, ik heb juist systemworks 2003 geinstalleerd omdat ik problemen BLEEF houden met nav2003 pro

Is wel leuk om telkens te blijven prutsen met installeren, maar het moet ook een keer gewoon goed blijven werken..

[edit]
ook deze oplossing van norton helpt niet, want het staat al aangevinkt:(
http://service1.symantec.com/SUPPOR...lve_error.html&sone=nav_2003_tasks.html&tpre=
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
kick

Even nog bij symantec lopen zoeken, kan dit soms te maken hebben met tcp/ip??
maar tcp/ip is enabled en ook de registerkey is aanwezig..

BTW
nu opniuew opgestart, GEEN foutmelding...
 
Niemand?
Ik ben nu 2 maal opgestart en nu geeft hij geen melding.. blij toe, maar blijf nieuwsgierig om het helemaal goed te krijgen...
 
Laatst bewerkt:
Heb je alles wat met Norton antivirus heeft te maken verwijderd uit het register?
(Via de link van Gezina)
 
Lex
ik geef de vraag "opgelost" Ik weet niet wat ik heb gedaan, maar ik krijg de foutmelding niet meer.

Ik heb niet via de links van gezina alles verwijderd uit mijn register, vond het voor enkelt de emailbeveiliging wel een drastische stap.

Maar goed, hij doet het, bedankt in ieder geval voor je aandacht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan