foutnummer 721

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paramol

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2004
Berichten
36
Ik kom met geen enkele mogelijkheid meer op het net, vanaf donderdag krijg ik elke keer de foutmelding 721. Ik heb al vijf jaar adsl van planet en eigenlijk nooit problemen gehad... alleen nu. De dag ervoor was er geen enkel probleem. Ik heb de modum al een paar keer gereset en de software van mxtream verschillende keren opnieuw geinstalleerd, dit alles mocht niet baten. De aansluiting is goed want ik krijg gewoon de signaal binnen.

Ik weet niet waar ik het meer moet zoeken.

Mijn abonnement loopt over twee maanden af omdat ik een abonnement hebt afgesloten bij een ander provider. Zou het kunnen komen door de andere provider, doordat die het adsl signaal al verzonden heeft en dat het in conflict kom met het signaal van planet..(ik ben maar wat aan het gissen.)? Ik kreeg laats een brief van de nieuwe provider dat de activerings datum 08-10-2005 is. Dit heb ik met twee maanden verschoven maar misschien is het signaal toch vrijgegeven??

Wie o wie kan mij helpen met deze irritante probleem..

Thnx:thumb:
 
Dat is heel goed mogelijk.
De verbinding lijkt idd al geswitched.

Een belletje naar Planet kan duidelijkheid geven.

Succes! :thumb:
 
Geplaatst door Captain Schaap
Dat is heel goed mogelijk.
De verbinding lijkt idd al geswitched.

Een belletje naar Planet kan duidelijkheid geven.

Succes! :thumb:

Bedankt voor het antwoord,

Ik heb eergisteren een uur met de helpdesk aan de lijn gezeten. En verschillende dingen geprobeerd maar ook dat mocht allemaal niet baten. Ik heb hun ook aangegeven dat ik overstap naar een ander provider, vervolgens hebben ze gekeken of dat er geen conflict was met een dubbele adsl signaal...maar ze vertelden me dat de lijn nog steeds vrij was.
Vervolgens hebben ze mijn gegevens opgenomen zodat kpn mij terug gaat bellen.(hoop ik):confused:
 
weet je iets over code 721?
In welk programma krijg je die foutcode?

Groeten! :thumb:
 
bij code 721 krijg je de volgende help gegevens.

De modum aan en uit doen.
De software opnieuw installeren van mxstream.
Checken of de lampjes branden.

Dit alles heb ik gedaan maar geen resultaat

Het komt er feitelijk op neer dat hij de modum niet herkend (denk ik)
 
als je in apparaatbeheer kijkt (ik ga er even vanuit dat je het modem via usb heb aangesloten), dan kun je het beste je modem in apparaatbeheer even verwijderen.

Sluit opnieuw het modem aan en installeer dan idd de software van mxstream.

Kijk even of dit resultaat geeft.

Succes! :thumb:
 
Op de site van Planet :

Hoe los ik foutcode 721 op?

Antwoord
Foutmelding 721 ontstaat als de instellingen van de verbinding niet goed zijn ingesteld of wanneer - om welke reden dan ook - het internetprotocol TCP/IP niet goed werkt (corruptie).
Volg de onderstaande stappen om het probleem op te lossen;

* start de computer opnieuw op
* controleer gebruikersnaam en wachtwoord van de verbinding
* controleer de instellingen van de (inbel)verbinding.
De optie Aanmelden bij het netwerk moet uitgeschakeld zijn, evenals de optie PPP LCP extensies
* controleer de instellingen van netwerk (Windows 95/98/ME)
* verwijder de verbinding en maak een nieuwe aan
* herinstalleer de externe toegang / het inbelnetwerk

Gebruikt u windows XP:
Dan is zeer waarschijnlijk de huidige modemdriver niet geschikt voor Windows XP. U kunt contact opnemen met uw leverancier voor een modemdriver die wel geschikt is voor deze modem bij gebruik met Windows XP

Vreemd dat Planet je dan (nog) niet kan helpen trouwens.
 
Geplaatst door gezina
Op de site van Planet :

Hoe los ik foutcode 721 op?

Antwoord
Foutmelding 721 ontstaat als de instellingen van de verbinding niet goed zijn ingesteld of wanneer - om welke reden dan ook - het internetprotocol TCP/IP niet goed werkt (corruptie).
Volg de onderstaande stappen om het probleem op te lossen;

* start de computer opnieuw op
* controleer gebruikersnaam en wachtwoord van de verbinding
* controleer de instellingen van de (inbel)verbinding.
De optie Aanmelden bij het netwerk moet uitgeschakeld zijn, evenals de optie PPP LCP extensies waar kan ik dit vinden
* controleer de instellingen van netwerk (Windows 95/98/ME)
* verwijder de verbinding en maak een nieuwe aan
* herinstalleer de externe toegang / het inbelnetwerk

Gebruikt u windows XP:
Dan is zeer waarschijnlijk de huidige modemdriver niet geschikt voor Windows XP. U kunt contact opnemen met uw leverancier voor een modemdriver die wel geschikt is voor deze modem bij gebruik met Windows XP

Vreemd dat Planet je dan (nog) niet kan helpen trouwens.
thnx voor het antwoord.

waar moet ik precies de inbelverbindingen bekijken?
En waar precies de instellingen van het netwerk?

Ik heb wel wat kennis maar dat nadert zijn grens nu ...;)
 
weet iemand misschien waar ik updates kan krijgen voor mijn modem van alcatel
 
Laatst bewerkt:
Je kan in deze link klik > Planet ook zelf even zoeken:
Onder Product: typ je Inbellen en onder Vul hier het zoek- of trefwoord in: Inbelverbinding
Hetzelfde doe je voor Netwerk. En eveneens voor Alcatel update
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan