Foutopsporing in scripts blijvend uitschakelen. IE9

Status
Niet open voor verdere reacties.

coenraad

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 nov 2006
Zoals de titel al aangeeft. Heeft iemand een oplossing om bovenstaand probleem op te lossen.

Diverse websites zijn niet te bereiken (bv. Ziggo webmail, wat erg slordig is overigens).
Daarom moet ik foutopsporing uitschakelen, maar na een paar sites bezocht te hebben staat het weer aangevinkt.
Je begrijpt erg irritant.

@manama, bedankt voor je antwoord.
Zoals je in de antwoorden leest, werkt dat dus niet.
Ik weet dat ik er met andere browsers er geen last van heb, maar hou het toch bij IE9.

Ik gebruik ook FF maar zo af en toe.

Nou dat is wat. En deze 2.
Probeer de standaardinstellingen van IE eens terug te zetten via je internetopties - tabblad geavanceerd, maar dat heb je wellicht al geprobeerd.
IE 9 als standaarbrowser instellen. ? Dat heb je ook al he......
:rolleyes:

Inderdaad, alle opties uitgeprobeerd maar mag alles niet baten:confused:

Je zou haast gaan denken dat het een Java script - probleem is dat dan vermoedelijk een E-mailbericht zit ingesloten (verstopt). De mogelijke oplossing is het wat meer ruimte aan Java script geven en dat doe je bij de veiligheidsinstellingen van Internet Explorer. Met het uitschakelen van de foutopsporing is ook niets mis, maar dat lost het probleem slechts tijdelijk op zoals we al gezien hebben en wat je zelf al zei. Ik merk wel dat dit een behoorlijk irritant probleem is. :evil:

:rolleyes:M.a. w hoe zit het met je javascript...... klik

Java is sowieso up to date. Heb het zojuist nog even gecontroleerd en heb zowel de 32 als de 64bits versie geïnstalleerd.
Mijn laptop is 64 bit, maar heb 2 versies van IE9 32 en 64.
Het probleem doet zich echter voor bij allebei de versies:confused:
Komen we terug bij Ziggo die nog in de middeleeuwen verkeren.
Hetzelfde doet zich nl. voor bij Windows 8.

Heb je al geprobeerd om een van de twee eraf te knikkeren. :( Nu wordt ik ook een beetje :shocked:

Het deed zich al voor bij de eerste versie van IE9 (32bit). Dus dat zal weinig uithalen.
Ik kan natuurlijk terug naar IE8 maar dat vertik ik. Ziggo (en niet alleen Ziggo) zal hier toch eens iets aan moeten doen.
Heb uiteraard reeds contact gehad maar dan krijg je van die "helpmutsen" die mij proberen wijs te maken dat er äan gewerkt wordt":confused:
Ik zet de vraag op opgelost maar sta open voor nieuwe suggesties.
Bedankt voor het meedenken:)

Ja oke graag gedaan, probeer altijd te helpen, maar soms lukt iets niet. Ik heb het geheel begrepen wat je bedoeld. Ik heb ook Ziggo. :p

En nieuwe suggesties dan zal ik me ook hiervoor melden. Groet Manamana. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan