Fovorieten over zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

daffie11

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2006
Ik wil mijn favorieten overzetten van IE8 op XP naar IE8 op W7. Heb het op een externe schijf gezet en via bestand > exporteren importeren wil ik het importeren. Maar dit lukt niet, standaard is het bookmark en als ik het dan onder mijn bestandsnaam wil openen krijg ik de melding dat het bestand niet gevonden is.
Ik heb het aks volgt gedaan:
IE8 geopend op W7 > bestand > import/export, in het volgende venster gfa ik dan naar de map waar het staat. Bij openen staat de bestandsnaam Bookmark, en als ik dit veranderd in Favorieten krijg ik de melding: Kan het bestand niet vinden.
Weet iemand raad?
Gr, Ruud

Omdat het IE8 is. Kun je toch de favorieten op XP exporteren naar een bestand en op
Windows7 importeren vanaf het bestand.

Favorieten

Zoals onder mijn vraag beschreven lukt mij dit niet. Ik zit met beide pc's op een netwerk, en als ik van XP kopieër en dat op Windows 7 wil plakken krijg ik de melding dat ik niet gemachtigd ben om de bewerking uit te voeren. En via mijn externe schijf over zetten lukt mij ook niet. Ben op beide pc's administrator.
Gr, Ruud

Faforieten

Nee, deze vraag is nog niet opgelost, ik krijg nog steeds de melding dat ik hier niet toe gemachtigd ben (van XP sp3 naar W7)
Gr, Ruud

@opie57,

graag een eigen topic aanmaken. Het is niet toegestaan mee te liften met iemand zijn/haar topic.

Favorieten overzetten

Sorry, het is wel mijn topic, maar heb mij onder een verkeerde naam aangemeld.
Bij deze dus: De vraag is nog niet opgelost, krijg steeds de melding dat ik niet gemachtigd ben.
Gr, Ruud

Favorieten overzetten

Vraag is nog steeds niet opgelost, weet niet wat ik fout doe, maar ik heb ze nu maar handmatig over gezet.Dus ik selecteer de vraag maar als opgelost.
Gr, Ruud

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan