Foxconn 760GXK8MC drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leonardo1957

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2008
Ik ben op de site geweest en de audiodriver gedownload voor dit moederbord,maar is niet de juiste,waar kan ik de juiste vinden,
De soundchip is sis 964.
Wie weet de oplossing ??

Thanks

Leo:confused:

Ik heb deze inderdaad binnen gehaald en bij afspelen in bv winamp zegt hij baddirectsound driver en bij systeem en apparaatbeheer staat er bij multimedia-audiocontroller een geel uitroepteken,dit stuurprogramma is niet geinstalleerd code 28.

dan zijn ze idd nog niet geinstalleerd.
even de setup opzoeken na uitpakken.
of via apparaatbeheer handmatig toewijzen.

wel een herstart na instalatie doen

strange.
het zouden de juiste drivers moeten zijn.ander zie ik niet van het bordje
chipsetdrivers ook geinstalleerd?
heb je moederbord cdrom nog?

Deze computer kwam van zo'n telefoonaanbieding met pc.
Het bedrijf wat in Voorburg zat die deze pc geinstalleerd heeft is failliet,lekker he.
Hij gaat bij installatie aan het eind wel ac 97 update scherm zien,maar dan is de installatie nog niet voltooid start hij de pc opnieuw op met als gevolg dat het teken bij systeem,apparaatbeheer nog steeds staat,de rest staat er wel goed,codecs enzo

Zat geen cd bij !!! grrrrrrrrr

Laatst bewerkt:
grrrrrr.:balen.
is het een merkpctje?

wellicht kunnen we via site fabrikant wat achterhalen?

bij de file van 3.30mb krijg ik in windows xp een foutmelding,niet compatibel met xp,toch doorgaan reselteerd in nog een error,die werkt ook niet.
Maar waar kan ik de chipset vinden voor dit moederbord ??
Niet bij foxconn dus............
de grote file is nu geinstalleerd met als gevolg,afspelen lukt totaal niet ,met geen enkele speler. ( code 28) en of mist directsound

Laatst bewerkt:
ik zie het ook ff niet op foxcon.

was het nou wel of niet een zogenaamd merkpctje?

Nee het is helaas geen merkpc,maar waar de problemen mee kwamen was dat op deze pc zoals hij geleverd was linux zat.
Mijn zoon (ict er) heeft er xp opgezet met toen de drivers van internet ook na veel zoeken.
Hij zocht op Winfast cn15235,groot probleem,zie google,die konden op gegeven moment ook geen drivers vinden.
Op het moederboard zag ik FC staan en bij de processor het stickertje met eindelijk het moederboardtype.
VGA heb ik vanmorgen wel in orde gekregen na wat errors.
Nu the sound nog,maar hoe ???

Probleem

Nog steeds niet opgelost,wie weet raad ???

Ga morgen XP en alles opnieuw doen,maar dan komt de audio en VGA en AGP weer he..........

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan