foxit reader

Status
Niet open voor verdere reacties.

oelewapper1

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2010
Berichten
31
hallo,

hopelijk is dit de goede rubriek om een vraag ivm foxit reader te plaatsen. Dit programma zette ik enige tijd terug op mijn PC in vervanging van Adobe Reader.

Laatst deed ik een controle met de tool TuneUp Utilities 2010 en bij register opruimen stond het volgend probleem:

Foxit FDF document (.fdf): de sleutel HKEY_CLASSES_ROOT\FoxitReader.FDFDoc\shell\printto is onvolledig omdat de subsleutel Command ontbreekt. Daarom werkt de actie printto niet voor dit bestandstype.

Kan er iemand mij laten weten wat dit allemaal wil zeggen en hoe ik dit probleem eventueel kan verhelpen?

PS: Ik kan wel pdf-dokumenten op mijn PC normaal openen en afdrukken met foxit reader.

Groeten

Oelewapper. :shocked:
 
Het is geen probleem en je hoeft je niet druk te maken.
Zie de link: http://www.fileinfo.com/extension/fdf

Thanks, je hebt me gerustgesteld Silkcom

Heb geklikt op je link en die fdf-extensie verwijst blijkbaar naar Adobe Acrobat. Zou het kunnen dat het hier om een restant in het register gaat van een vroeger programma dat ik destijds verwijderd heb of zoek ik het te ver en heeft het hier niets mee te maken.

23-20090117-9de3a4.gif
 
hallo Silkom (of iemand anders),

Zou het mogelijk zijn om op mijn laatste vraag van 5 juli te antwoorden, ook als je het antwoord niet weet?


Thanks

Oelewapper :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan